موضوعات وبسایت : آموزشی
آموزش امنیت اینستاگرام

دانلود story اینستاگرام

دانلود story اینستاگرام

نویسنده : محمد پارسایی | زمان انتشار : 15 بهمن 1397 ساعت 19:58

دانلود استوری اینستاگرام با دانلود برنامه Story saver اندروید

آموزش امنیت اینستاگرام

4.1

(81.33%)

15

votes

یکی از قابلیت های برنامه اینستاگرام که بین طرفداران و کاربران این شبکه اجتماعی از محبوبیت ویژه ای برخوردار است، توانایی گذاشتن استوری توسط کاربران و مشاهده آن توسط دیگر دوستان و فالوور های او می باشد. اما استوری های اینستاگرام تنها برای 24 ساعت قابلیت نمایش داشته و پس از آن نوتیفیکیشن مربوط به آن ناپدید شده و دیگر فردی قادر به مشاهده آن نخواهد بود. به همین منظور افراد به دنبال راهی هستند که بتوانند استوری اینستاگرام را ذخیره نمایند. در این مطلب با توجه به این موضوع قصد داریم برنامه ای را برای دانلود استوری اینستاگرام با عنوان Story Saver معرفی نماییم که به وسیله آن قادر به ذخیره استوری اینستاگرام دیگران خواهید بود.

برنامه Story Saver

کار کردن با این برنامه پس از دانلود بسیار ساده بوده و تنها در سه مرحله قادر خواهید بود استوری هر یک از دوستانتان را چه بصورت ویدئویی و چه بصورت تصویر، دانلود کرده و حتی دوباره پست نمایید. این برنامه دارای محیط کاربری بسیار ساده بوده و قابلیت های فراوانی را در اختیار کاربر قرار می دهد. این برنامه یک برنامه مستقل از اینستاگرام بوده و برای اجرای آن نیاز به اجرای اینستاگرام به صورت همزمان نخواهد بود. لازم به ذکر است که این برنامه تا کنون در گوگل پلی بیش از یک میلیون دانلود داشته و از امتیاز بالای 4.6 در این فروشگاه برخوردار می باشد.

برای استفاده از برنامه دانلود استوری اینستاگرام Story Saver پس از نصب باید از طریق این برنامه به حساب کاربری خود متصل شوید. پس از این اتصال شما قادر خواهید بود از قابلیت های بسیار زیاد برنامه، همچون دانلود استوری اینستاگرام ، دانلود تصاویر و ویدیوها، ریپست و یا دوباره پست کردن مطالب دیگران و ارسال پست ها به حساب های توئیتر و فیسبوک بهره مند گردید.

unnamed.jpg

محیط ساده برنامه Story Saver

برنامه دانلود استوری اینستاگرام

برای دانلود استوری اینستاگرام و دریافت برنامه Story saver شما هم می توانید به صورت مستقیم از لینک مربوطه استفاده نمایید و یا از طریق گوگل پلی اقدام به دانلود این برنامه نمایید. این برنامه بصورت کاملا رایگان ارائه شده است و تعداد بسیار زیاد دفعات دانلود آن نشان از پر طرفدار بودن آن می دهد.

دانلود برنامه Story Saver با لینک مستقیم

دانلود برنامه Story Saver از گوگل پلی

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر