موضوعات وبسایت : آموزشی
آموزش امنیت اینستاگرام

آموزش ابتدایی اینستاگرام

آموزش ابتدایی اینستاگرام

نویسنده : محمد پارسایی | زمان انتشار : 12 آذر 1399 ساعت 13:09

وقتی که شما یک عکس یا فیلم را از اینستاگرام میگیرید شما گزینه ای برای خاموش یا روشن کردن اشتراک گذاری برای هر سایتی که قصد اشتراک گذاری در ان را دارید خواهید داشت(مثل فیسبوک یا توییتر).

آموزش امنیت اینستاگرام

برای تنظیم تنظیمات خود جهت اشتراک گذاری در سایت های اجتماعی:

.به صفحه شخصی خود رفته و بر روی آیکن زیر lazy_placeholder.gif ضربه بزنید.

بر روی آیکن زیر lazy_placeholder.gif در قسمت راست بالای صفحه ضربه بزنید.

بر روی گزینه اتصال حساب های شخصی  linked accounts ضربه بزنید سپس بر روی یک سایت های اجتماعی برای وارد شدن به ان و اتصال حساب ها ضربه بزنید.

بیاموزید که چگونه باید اشتراک گذاری به سایت های اجتماعی دیگر را متوقف کرد.

Hipstamatic

هنگام استفاده از هیپستماتیک شما میتوانید عکس های خود را مستقیما در اینستاگرام به اشتراک بگذارید.فقط عکسی که قصد اشتراک گذاری انرا دارید را انتخاب کنید و سپس بر روی آیکن اینستاگرام خود ضربه بزنید.شما میتوانید یک عنوان برای عکس خود انتخاب کرده و همچنین تصمیم بگیرید که ایا میخواهید هیپستماتیک به طور خودکار هشتگ هیپستماتیک را به خوبی برچسب هایی که نوشته کدام لنز یا دوربین را شما قبلا برای گرفتن عکس استفاده کرده اید.

بعد از اینکه شما حساب اینستاگرامی خود را به هیپستماتیک متصل کردید و انرا به اشتراک گذاشتید عکس شما به طور خودکار در اینستاگرام نمایان خواهد شد.اگر برچسب ها برای عکس شما امد هیپستماتیک به طور خودکار برچسب ها را در عنوان شما قرار خواهد داد.یک علامت توجه(گرفته شده توسط هیپستماتیک)در انتهای عنوان شما نمایان خواهد شد.بر روی هیپستماتیک ضربه بزنید که شما را به برنامه راهنمایی خواهد کرد اگر ان قبلا در موبایل شما نصب شده باشد یا در صفحه اپ استور هیپستماتیک اگر شما هنوز انرا نصب نکرده اید.

میکسی(ژاپن)

مردمی با حساب های میکسی در حال حاضر میتوانند عکس های خود را در اینستاگرام به اشتراک بگذارند! بخاطر داشته باشید که میکسی در عنوان منتشر شده شما نمایان نخواهد شد اگر زبان موبایل شما یا فرمت منطقه ای شما به زبان ژاپنی تنظیم نشده باشد

بعد از اینکه شما یک عکس را گرفته یا عکسی را که در موبایلتان ذخیره شده است را ویرایش میکنید شما میتوانید حساب میکسی خود را در زیر گزینه share  متصل کنید.

  1. به حساب خود وارد شوید
  2. اجازه برنامه را تایید کنید
  3. بر روی آیکن مکسی ضربه بزنید تا اشتراک گذاری را فعال کنید.حالا عکس شما هم در اینستاگرام و هم در میکسی بارگذاری شده است.

شما همچنین میتوانید با رفتن به صفحه شخصی اجازه میکسی خود را مدیریت کنید با استفاده از کلیک بر روی گزینه های Edit sharing setting>mixi وقتی که ما ببینیم زبان موبایل شما یا فرمت منطقه ای شما به ژاپنی تنظیم شده باشد میکسی قابل استفاده است.بخاطر داشته باشید که فرمت منطقه ای زبان موبایل شما را تغیر نخواهد داد؛زبان منطقه ای فقط تاریخ و اعداد به نمایش گزاشته شده را تغیر میدهد

اگر شما خارج از ژاپن هستید اما یک حساب میکسی دارید میتوانید حساب میکسی خود را توسط تغیر فرمت منطقه ای خود متصل کنید.

  1. به قسمت تنظیمات موبایل خود رفته و سپس بر روی گزینه General > International > Region Format. ضربه بزنید
  2. زبان ژاپنی را از داخل لیست انتخاب کنید
  3. دوباره به اینستاگرام برگردید.در صفحه اشتراک گذاری شما اکنون باید میکسی را بعنوان یکی از سرویس های قابل استفاده مشاهده کنید.

ویلبو(چینی)

افرادی با حساب های ویلبو نیز اکنون میتوانند عکس های خود را از اینستاگرام به اشتراک بگذارند.بخاطر داشته باشید که ویلبو در عنوان منتشر شده شما نمایان نخواهد شد اگر زبان موبایل شما یا فرمت منطقه ای موبایل شما به چینی تنظیم نشده باشد.

برای تنظیم اشتراک گذاری ویلبو:

بعد از اینکه شما یک عکس را گرفته یا عکسی را که در موبایل یا تبلت خود دارید را ویرایش کردید شما میتوانید ویلبو را در زیر بخش share بر روی صفحه بارگذاری تنظیم کنید

.به حساب خود وارد شوید

از انتخاب شدن ایکن اشتراک گذاری ویلبو اطمینان حاصل نمایید.عکس شما اکنون در اینستاگرام و ویلبو بارگذاری خواهد شد.

ویلبو در صورتی قابل استفاده خواهد بود که ما ببینیم که زبان موبایل شما به زبان چینی تنظیم شده باشد یا فرمت منطقه ای شما بصورت چینی تنظیم شده باشد.فرمت منطقه ای زبان موبایل شما را تغیر نخواهد داد.فرمت منطقه ای فقط تاریخ اعداد را تغیر میدهد.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر