آموزش امنیت اینستاگرام

اپل موزيك رايگان

اپل موزيك رايگان

نویسنده : رضا قربانی | زمان انتشار : 17 شهریور 1398 ساعت 22:16

نقطه توجه کاربران اخیرا بر روی سرویس اپل موزیک است که با استفاده از این سرویس در هر کجا که باشید می توانید به صورت آسان به مجموعه ای کامل از موزیک های سرتاسر جهان گوش دهید. در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا به سوالات رایج و چگونگی استفاده از این سرویس به شما توضیح دهیم.

آموزش امنیت اینستاگرام

سرویس اپل موزیک چیست؟

این سرویس یکی از سرویس های جدیدی است که از سوی شرکت اپل به شما کمک می کند که مجموعه ای از آهنگ های مورد نظر خود را گوش دهید، به این معنی است که برای هر موزیک نیاز به پرداخت هزینه جداگانه ندارد و می توانید به همان آهنگ یا خواننده مورد علاقه خود که مورد پسندتان است گوش دهید، پیش فرض این سرویس در برنامه موزیک شما قرار دارد و به راحتی قابل دسترسی است.

apple_music_thir.jpg

هزینه سرویس اپل موزیک چقدر است؟

شما در سه ماه نخست می توانید از این سرویس به صورت رایگان و بدون پرداخت هیچ هزینه ای استفاده کنید و بعد از پایان سه ماهه نخست باید هزینه دوره های یک ماهه که شامل 9.99 دلار می شود را پرداخت کنید اما اگر از این سرویس برای کل خانواده استفاده کنید(تا سقف 6 نفر) فقط کافیست 14.99 دلار پرداخت کنید اما باید این نکته را توجه کنید که برای شروع سه ماهه رایگان اول فقط یکی از این دو حالت(یا یک نفر یا خانوادگی) را انتخاب کنید و نوع استفاده و شرایط مالی را مشخص کنید.

مزایای سرویس اپل موزیک چیست؟

همان گونه که در نوشته های قبل نیز بیان کردیم شما می توانید بدون پرداخت هزینه برای پرداخت هر بار موزیک آهنگ های مورد علاقه خود را در سر تا سر جهان بشنوید به این ترتیب که در اپل موزیک لیست پخش مورد علاقه تان را بسازید و از هر دستگاه بتوان به آن دسترسی داشته باشید.

کمپانی اپل این قابلیت را ایجاد کرده است که بتوان چند آلبوم و آهنگ مجزا را انتخاب کنید و به آن ها گوش دهید، بطور مثال در حین انجام ورزش می توانید آلبوم ورزشی تان را پخش کنید و به آن گوش دهید و علاوه بر این می توانید خواننده مورد علاقه تان را انتخاب کنید و آهنگ های جدید منتشر شده از وی را به لیست خود اضافه کنید و گوش دهید.

یکی دیگر از مزایای این سرویس گوش دادن به موزیک های منحصر به فرد خواننده مورد نظرتان است. و دیگر اینکه مشاهده محتوای اختصاصی اپل که در هیچ نرم افزار دیگری یافت نمی شود، در این سرویس مشاهده می شود. قابلیت مهم دیگر اینکه سرویس اپل موزیک برای سیستم عامل اندروید نیز قابل استفاده است، یعنی اگر از اندروید نیز استفاده می کنید، می توانید از اپل موزیک استفاده کنید.

apple_music_sec.jpg

Beats1 اپل چیست؟

در این سرویس که همان رادیوی اینترنتی اپل است، موزیک ها به صورت پیش فرض ادغام می شود و همان گونه که گفتیم با فعال کردن Beats 1 شبیه به یک رادیو عمل می کند و موزیک ها را به صورت تصادفی برای شما ادغام کرده و ساعت ها می توانید به وسیله آن سرگرم شوید و استفاده از این سرویس بدون پرداخت هیچ هزینه ای می باشد.

چگونه عضو اپل موزیک شوید؟

برای ثبت نام در سرویس اپل موزیک باید یک گیفت کارت داشت. داشتن کارت اعتباری برای کاربران ایرانی دشوار است، اما اپل استور الماس پایتخت برای شما معتبر ترین گیفت کارت ها و کارت های اعتباری جهانی را در دسترس قرار داده است.

راه ساده تری برای استفاده کاربران ایرانی به شما آموزش می دهیم، شما با داشتن یک گیفت کارت به مبلغ 10 دلار می توانید که سه ماهه رایگان اول خود را شروع کنید و پس از این سه ماه به طور ماهانه از همین روش با گیفت کارت حق عضویت خود را پرداخت کنید و فقط نیاز است که در هنگام پرداخت مبلغ ده دلار کد گیفت کارت یا حسابی که از قبل گیفت کارت را اعمال کرده اید انتخاب کنید.

برای خرید گیفت کارت و دیگر کارت های اعتباری معتبر جهان بر روی لینک کلیک کنید یا به قسمت گیفت کارت در بالای صفحه مراجعه فرمایید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر


  • آخرین مطالب
  • گوناگون