موضوعات وبسایت : آموزشی
آموزش امنیت اینستاگرام

حذف گروه دایرکت اینستاگرام

حذف گروه دایرکت اینستاگرام

نویسنده : علیرضا | زمان انتشار : 11 اسفند 1400 ساعت 23:30

جهت درج تبلیغات با قیمت مناسب در این سایت میتوانید به آی دی تلگرام زیر پیام دهید

@AlirezaSepand



در این پست یک مطلب با عنوان حذف گروه دایرکت اینستاگرام را مطالعه خواهید کرد.

یکی از قابلیت های بسیاری کاربردی اینستاگرام، امکان چت گروهی در بخش دایرکت آن می باشد. شما در این قسمت می توانید با تعدادی از فالوورها و مخاطبین خود یک گروه تشکیل داده و پست هایی که فکر می کند دیگران نیز به آن ها علاقه مند هستند را برای یکدیگر ارسال کنید. علاوه بر آن می توانید همچون یک برنامه پیام رسانی، در این قسمت با دوستان خود گفتگو کرده و حتی تماس تصویری گروهی نیز برقرار کنید. اما با این وجود شاید گاهی مواقع لازم باشد که از گروهی در اینستاگرام خارج شویم. با ما در ادامه همراه باشید تا روش حذف گروه در اینستاگرام و خارج شدن از آن را به طور کامل به شما آموزش دهیم.

آموزش امنیت اینستاگرام

حذف گروه در اینستاگرام

بسیاری از افراد گمان می کنند برای خارج شدن از یک گروه در اینستاگرام، کافی است به بخش دایرکت مسیج های اینستاگرام خود وارد شده و سپس انگشت خود را روی گروه مربوطه نگاه دارند و پس از آن از منوی ظاهر شده، گزینه delete را انتخاب کنند. اما این روش، اصلا کارساز نبوده و تنها به حذف سابقه پیام های گروه در اینستاگرام شما منجر می شود.

اگر با این روش گروه خود در اینستاگرام را حذف کرده اید، باید به شما اعلام کنیم که اگر هر یک از اعضای گروه پیامی را به گروه ارسال کند، دوباره آن پیام برای شما نمایش داده شده و نام گروه در لیست دایرکت چت های اینستاگرام ظاهر می شود. برای خروج از یک گروه در اینستاگرام و حذف کامل آن روش دیگری وجود دارد که ما در ادامه به آموزش آن خواهیم پرداخت.

ساخت گروه در اینستاگرام بسیار ساده است که ما در گذشته نحوه انجام آن را به طور مفصل و همراه با تصاویر آموزش داده ایم. اما برای حذف گروه در اینستاگرام و خارج شدن از آن یا لفت دادن از گروه اینستاگرام به ترتیب زیر عمل کنید.

  1. اپلیکیشن اینستاگرام را باز کرده و به بخش دایرکت مسیج ها مراجعه کنید.
  2. گروهی را که قصد خارج شدن و لفت دادن از آن را دارید پیدا کرده و آن را باز کنید.
  3. در بالای صفحه چت در گروه، روی نام گروه لمس کنید تا به صفحه پروفایل گروه وارد شوید.
  4. در صفحه بعدی به پایین اسکرول کرده و در انتهای صفحه، گزینه “Leave Conversation” را انتخاب کنید.

lazy_placeholder.gif

آموزش تصویری حذف گروه در اینستاگرام

با انجام این فرایند، شما موفق به حذف گروه در اینستاگرام شده و تا زمانی که یکی از اعضای گروه دوباره شما را به گروه اضافه نکند، قادر به بازگشت به گروه نخواهید بود. برای حذف تاریخچه پیام ها نیز می توانید دوباره به بخش دایرکت چت اینستاگرام مراجعه کرده و با نگاه داشتن انگشت خود روی گروه و انتخاب گزینه delete، تمام تاریخچه پیام ها را در آن گروه، به طور کامل حذف کنید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر