موضوعات وبسایت : آموزشی
آموزش امنیت اینستاگرام

دانلود برنامه توییتر با لینک مستقیم برای اندروید

دانلود برنامه توییتر با لینک مستقیم برای اندروید

نویسنده : علیرضا | زمان انتشار : 07 فروردین 1401 ساعت 17:21

توییتر از ان دست شبکه های اجتماعی است که در سطح دنیا دارای طرفداران بسیاری بوده و به جرئت می توان گفت که یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی می باشد. توییتر در سال 2006 فعالیت خود را با عنوان یک شبکه اجتماعی برای به اشتراک گذاری وضعیت کاربران و کاری که در حال انجام آن هستند، آغاز نمود اما رفته رفته با بزرگتر شدن تعداد کاربران آن، این شبکه اجتماعی، به یک شبکه خبری و سیاسی بزرگ تبدیل گردید که دیگر هدفش تنها اشتراک گذاری وضعیت کاربران نبوده و به طور کلی تمام اخبار رخ داده در سطح جهان را از دیدگاه کاربران، به اشتراک می گذارد. توییتر در ابتدا تنها یک وب سایت بود که رفته رفته و با پیشرفته تر شدن گوشی های تلفن همراه، اپلیکیشن آن نیز طراحی و عرضه گردیده است. کار با این اپلیکیشن بسیار ساده بوده و تنها در عرض چند دقیقه می توان آن را راه اندازی نمود. در ادامه با ما همراه باشید تا در رابطه با این شبکه اجتماعی بیشتر سخن گفته و در انتها لینک دانلود توییتر را نیز، مطابق با آخرین و جدیدترین آپدیت، برای علاقه مندان ارائه دهیم.

آموزش امنیت اینستاگرام

ویژگی های توییتر

همانطور که اشاره شد، توئیتر در واقع یک شبکه اجتماعی برای به اشتراک گذاری اخبار و رخداد های مهم در سطح دنیا می باشد که قابلیت به اشتراک گذاری صوت، تصویر و ویدیو را نیز دارا می باشد. یکی از جالب ترین ویژگی های توییتر این است که شما در این شبکه اجتماعی تنها قادر هستید که 280 کاراکتر را در هر توئیت به کار ببرید. به عبارت دیگر تعداد بیش از این باید در توئیتی دیگر وارد نمایید که این موضوع موجب می شود که از انتشار بسیاری از مطالب و محتوای غیر ضروری و نامناسب جلوگیری شود و کاربران فقط به ارائه اصل خبر پرداخته و از حواشی دوری کنند.

البته این شبکه اجتماعی تنها به ارائه اخبار اجتماعی و سیاسی از دیدگاه کاربران نپرداخته و کاربردهای فراوان دیگری نیز، به خصوص در حوزه تجارت داراست. به طوری که در سال 2015 توییتر به عنوان دومین شبکه اجتماعی پرکاربرد در حوزه ارتباطات B2B شناخته شده است. توییتر مکانی است که افراد ذی نفوذ و مسئولین می توانند به سادگی از آن طریق با افراد عادی جامعه در ارتباط بوده و نظرات موافقین و مخالفین خود را دریافت کنند و حتی به سادگی از طریق کامنت ها و توئیت ها، با آن ها سخن بگویند. این ها همه دلایلی است که این شبکه اجتماعی را در سطح دنیا پرکاربرد ساخته و بسیاری از افراد را مجاب می کند که اقدام به دانلود توییتر نمایند.

lazy_placeholder.gif

ویژگی هایی که با دانلود توییتر بدست خواهید آورد

اما به طور کلی ویژگی هایی که با استفاده از دانلود توییتر بدست خواهید آورد عبارتند از:

  • توانایی تماشای ویدیوهای لایو با استفاده از موبایل
  • دارای نوار زمان (Timeline)
  • توانایی لایک و گذاشتن نظرات در توییت های دیگران و یا تصاویر و ویدیوها
  • قابلیت نمایش هشتگ ها و موضوعات ترند شده و پر بازدید
  • نمایش توییت های مرتبط با مهمترین و آخرین اتفاقات در سطح دنیا
  • اعلام هشدار برای کسانی که شما را فالوو کرده اند
  • اعلام هشدار برای زمانی که توییت شما ریتوئیت شود یا لایک شود
  • قابلیت گفتگوی خصوصی با دویتان و فالوورهایتان
  • توانایی ایجاد گروه
  • قابلیت قراردادن تصویر، لوکیشن، توضیحات و تصویر پس زمینه در پروفایل خود
  • قابلیت همگام سازی با مخاطبین موجود در گوشی

دانلود توییتر برای اندروید و آیفون

علاقه مندان می توانند از طریق لینک های زیر اقدام به دانلود توییتر برای تلفن های همراه اندرویدی یا آیفون خود نموده و از کار با این برنامه توسط گوشی های خود لذت ببرند. توییتر بیش از یک میلیارد کاربر از سراسر دنیا داشته و تنها اپلیکیشن این برنامه از طریق گوگل پلی، بیش از 500 میلیون بار دانلود شده است. لازم به ذکر است که کسانی که اقدام به دانلود توییتر از طریق گوگل پلی نموده اند، امتیاز خوب 4.3 را به این برنامه داده اند که نشان می دهد این اپلیکیشن دارای قابلیت های جذابی برای کاربران می باشد.

دانلود Twitter برای اندروید دانلود Twitter برای آیفونlazy_placeholder.gif

تصاویری از محیط برنامه توییتر در ایفون

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر