موضوعات وبسایت : آموزشی
آموزش امنیت اینستاگرام

استوری چند قسمتی ویدیو

نویسنده : علیرضا | زمان انتشار : 18 فروردین 1398 ساعت 19:32

blog_resized_900_450_341_1526101282_how_to_add_multiple_videos_to_instagram_stories.jpg

آموزش امنیت اینستاگرام

اگر از طرفداران برنامه اینستاگرام هستید بارها و بارها از قابلیت استوری اینستاگرام استفاده کرده اید و ویدئوهای مورد علاقه خود را نیز در این قسمت جهت نمایش به فالوورهای خود منتشر کرده اید ، شاید از بدی های استوری برای شما همان محدودیت 15 ثانیه ای آن است اگر مایل به گذاشتن فیلم بیشتر از 15 ثانیه در اینستاگرام هستید  . با ما همراه باشد. درست است که این محدودیت از طرف اینستاگرام می باشد اما ما به شما  یک ترفند را آموزش می دهیم که با آن می توانید ویدئو های 15 ثانیه ای به هم چسبیده در استوری اینستاگرام خود بگذارید . با ربات تبلیغات اینستاگرام فالوجت همراه باشید. ( how to add multiple videos to instagram stories ) 

بیشتر بخوانید : چگونه چند عکس در استوری بگذاریم ؟

                چگونه از اینستاگرام پشتیبان بگیریم ؟

آموزش گذاشتن استوری چند قسمتی ویدیو

در این مطلب می خواهیم ترفندهای لازم برای گذاشتن استوری فیلم چند قسمتی را برای شما ارائه دهیم. برای این کار یک برنامه برای ویرایش ویدئوهای خود انتخاب کنید برنامه Trim می تواند یکی از  از بهترین انتخاب ها باشد با استفاده از این برنامه شما می توانید ویدئو های خود را به بخش های 15 ثانیه ای تبدیل کرده و آ«ها را در استوری اینستاگرام قرار دهید از برنامه های پیش فرض موجود در گوشی نیز می توانید برای این کاراستفاده کنید. اپلیکیشن های Continual یا CutStory برای کاربران iOS بوده و که برای  تبدیل‌ ویدیو به قطعه‌های ۱۵ ثانیه برای آپلود استوری می باشد . برنامه VidTrim نیز از دیگر برنامه ها برای قطعه قطعه کردن ویدیو‌های مورد نظرشان می باشد. نسخه کامل و پولی این برنامه از گت اندروید قابل دانلود است.

بعد از به اشتراک گذاری تمام ویدئوها در استوری , ویدئو ها به صورت یک استوری پشت سرهم نمایش داده می شود گویی یک ویدئو طولانی را در استوری اینستاگرام خود گذاشته اید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر