موضوعات وبسایت : آموزشی
آموزش امنیت اینستاگرام

همیار وردپرس

همیار وردپرس

نویسنده : سمانه KZ | زمان انتشار : 16 آبان 1399 ساعت 16:06

هر روز تعداد افراد علاقمند به یادگیری وردپرس، بیشتر و بیشتر می‌شود اما دلیلش چی می‌تواند باشد؟ در سال‌های اخیر، وردپرس تبدیل به محبوب‌ترین ابزار برای طراحی و ساخت وب سایت در جهان شده است و این امر باعث شده تا متخصصین و کارآفرینان حوزه‌های مختلف به دنبال یادگیری کار با وردپرس باشند تا بتوانند حرفه‌ی خود را به سطح دیگری از بازار ارائه دهند.

آموزش امنیت اینستاگرام

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا است، یعنی ابزاری است که با آن می‌توانید یک وب سایت یا بلاگ بسازید و خدمات یا محصولاتتان را در اینترنت به اشتراک بگذارید. علاوه بر این‌ها شما هیچوقت برای اضافه کردن یک ویژگی منحصربفرد در سایت خود، نیاز به برنامه نویسی ندارید و به راحتی با نصب یک افزونه می‌توانید این ویژگی‌ها را درسایت خود داشته باشید. افزونه‌ها روزانه توسط هزاران نفر در سراسر جهان آپدیت می‌شوند و بهبود می‌یابند که بدین معنی است سایت شما با بروزترین ویژگی‌های روز دنیا پیش خواهید رفت.

وردپرس ویژگی‌های فوق العاده‌ای دارد که شامل موارد زیر است:

  1. wordpress رایگان است و بطور گسترده در سراسر جهان از آن استفاده می‌کنند.
  2. مداوم در حال بروزرسانی برای بهبود هرچه بیشتر پلتفرم،به لطف جامعه‌ای گسترده که وقتشان را داوطلبانه میگذارند تا ما بتوانیم به خوبی از این ابزار فوق العاده استفاده کنیم.
  3. راحتی کار با آن:بنابر این هر کسی میتواند یادبیگرد چگونه سایت یا بلاگ خودش را طراحی و مدیریت کند.
  4. کاملا میتواند شخصی سازی بشه چه از لحاظ دیزاین و کارکرد.
  5. نکته خیلی مهم اینه که SEO friendly هست،یعنی وب سایتی که با وردپرس راه اندازی شده، اگر اصول سئو رعایت بشه به راحتی در موتور های جستجو رتبه گیری میکند.

در پکیج استثنایی آموزش وردپرس، تمام جزئیات نصب،اجرا و مدیریت یک سایت وردپرس بصورت کاملا عملی نشان داده شده تا هر کسی بعد از دیدن این پک بتواند سایت خود را راه اندازی و مدیریت کند.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر