موضوعات وبسایت : آموزشی
آموزش امنیت اینستاگرام

ربات قفل گروه تلگرام رایگان

نویسنده : سمانه KZ | زمان انتشار : 30 اردیبهشت 1398 ساعت 18:53

ربات قفل گروه رایگان

آموزش امنیت اینستاگرام

مدیر گروه حرفه ای گروه و سوپرگروه ها

 ربات رایگان مدیر گروه ما این قابلیت را دارد که گروه شما را خاموش کند ، یعنی هرگونه پیام به گروه سریعا پاک میشود ، مثلا شاید بخواهید شبها گروهتان را خاموش کنید تا کسی نتواند پیامی بدهد ، خاموش کردن به صورت ساعتی و دقیقه ای هم میتواند باشد ، مثلا گروه را برای 2 ساعت خاموش کنید و بعد از آن به صورت اتومات گروه روشن شود و ربات اجازه ارسال پیام به گروهتان را بدهد.

آیدی ربات : @gpxxiranbot

برای خاموش کردن گروهتان ،

 دستور پنل را در گروه خود ارسال کنید. منوهای ربات برای شما ظاهر میشود ، حالا بر روی کلید شیشه ای هشتم که (روشن/خاموش کردن) نام دارد کلیک کنید .حالا تعداد چهار کلید شیشه ای برای شما ظاهر میشود که گزینه دوم یعنی خاموش کردن گروه ، را بزنید گروه شما برای همیشه خاموش میشود و تا زمانی که شما روشن کردن گروه را نزنید، هرگونه پیام ارسالی ب گروهتان سریعا پاک میشود.

اما شاید بخواهید گروهتان را برای مدت چند دقیقه و یا چند ساعت خاموش کنید و بعد از آن گروه ب صورت اتومات روشن شود ، برای اینکار مراحل بالا را کە برای خاموش کردن گروه پیش رفتیم را میروید ولی اینجا گزینه خاموش کردن گروه برای چند دقیقه و یا چند ساعت را انتخاب میکنید ، حالا ربات از شما میخواهد با یک دستور / همراه با کلمه set و بعد مدت زمان تعیین کنید که گروه را برای چه مدت میخواهید خاموش کنید، مثلا اینجا ما خاموش کردن گروه برای چهار ساعت را انتخاب کرده ایم ?

/set 4

با اینکار گروه برای چهار ساعت خاموش میشود و بعد از آن دوباره روشن خواهد شد.

بسیار عالی ، هر لحظه نیاز به کمک داشتید میتوانید با ادمین های ربات تماس بگیرید و یا اگر ریپورت هستید در داخل ربات از طریق کلید تماس با ما، برای ما پیام ارسال کنید

برای ورود به ربات اینجا کلیک کنید

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر