تبلیغ در اینستاگرام
نویسنده : محمد پارسایی | زمان انتشار : 28 مرداد 1398 ساعت 18:23
همه ما در مورد اهمیت و محبوبیت و هدفمند بودن و… و… اینستاگرام میدانیم! برویم سر اصل مطلب. در اینستاگرام چگونه باید تبلیغ کرد؟ چه ابزارهایی برای این کار، مفید است؟
در این مقاله به بررسی دو پیشنهاد جالب و یک ابزار مفید در راستای بهبود تبلیغات شما در اینستاگرام میپردازیم (این نوشته یک ریپورتاژ آگهیست، اما راهکارهای ارائه شده در آن مورد تایید تیم Modir TV میباشد). با مقاله «2 روش کاربردی برای تبلیغات در اینستاگرام» همراه باشید:
راهکار اول: از ابزارهای رایگان اینستاگرام بهرهمند شوید
یکی از بهترین امکاناتی که اینستاگرام در اختیار کاربرانش قرار داده است، ساخت اکانت تجاری است که به فالوورهای شما این امکان را میدهد که تنها با انتخاب یک دکمه با شما تماس برقرار کنند یا یک پیام متنی یا ایمیل بفرستند.
علاوه بر این، به شما امکان دسترسی به دادههای مربوط به تجزیه و تحلیل کسب و کارتان در اینستاگرام را خواهد داد. اگر شما بخواهید از اینستاگرام برای رونق کسب و کارتان استفاده کنید میتوانید با ساخت یک حساب تجاری در اینستاگرام (راحت تر) متوجه شوید که کاربران شما چقدر جذب محتوا و برند تجاری شما شدند.
راهکار دوم: در پیجهای بزرگ و پر طرفدار تبلیغ کنید
تبلیغات در پیجهای بزرگ و تاثیرگذار یکی از بهترین راهکارها برای دیده شدن کسب و کار و برند شما در اینستاگرام است. شما با رعایت کردن برخی از سادهترین اصول تبلیغات اینستاگرام خواهید توانست بازدهی تبلیغات خود را به مقدار مطلوبی افزایش دهید. روشهای تبلیغ در اینستاگرام به شرح زیر است:
تبلیغات بازدیدی اینستاگرام
همان طور که می دانید با هر بار نمایش یک کلیپ در اینستاگرام، به تعداد بازدیدهای آن کلیپ اضافه میشود. با توجه به این قابلیت اینستاگرام، کافیست تبلیغ ویدئویی خود را با مدت زمان یک دقیقه طراحی کنید و آن را در پیجهای پر مخاطب به نمایش بگذارید. در این روش هزینه تبلیغات (که یکی از پرطرفدارترین روشهای تبلیغات موبایل میباشد) بر اساس تعداد بازدیدها محاسبه خواهد شد و حداقل تعرفه آن (در سایت موبودید) 12000 تومان به ازای هر 1000 بار بازدید است.
تبلیغات ساعتی یا ثابت اینستاگرام
تبلیغات ثابت، از شیوه های مرسوم تبلیغاتی در سراسر دنیا محسوب میشود. در اینستاگرام نیز این سبک تبلیغاتی قابل پیادهسازی است. در این روش پست تبلیغاتی شما که میتواند عکس و یا ویدئو باشد، در سایر پیجها نمایش داده میشود. هزینه تبلیغات نیز با توجه به مدت زمان نمایش تبلیغ محاسبه خواهد شد که بسته به موضوع پیج و تعداد مخاطبین آن متفاوت است.
نکات مهم تبلیغات در اینستاگرام
نکتهای که در تبلیغات در اینستاگرام باید به آن توجه کنید این است که متاسفانه بسیاری از افراد سودجو با استفاده از نرم افزارها و سایر روش های غیر واقعی، تعداد فالوورها، لایکها و بازدیدهای ویدئوهایشان را افزایش میدهند و با پذیرفتن تبلیغ و دریافت هزینههای گزاف و یا حتی کمتر از عرف بازار، مردم را فریب میدهند.
لذا حتما برای تبلیغ به این نکته توجه کنید که پیج منتخب شما، شناخته شده و معتبر باشد. برای ارزیابی کیفیت پیجها میتوانید از کارشناسان این حوزه راهنمایی بگیرید. سرویس تبلیغات آنلاین موبودید یکی از حرفهای ترین مجریان تبلیغات در اینستاگرام و تبلیغات تلگرام است که میتواند در این حوزه شما را یاری کند.
موبودید با ارزیابی کیفیت پیجهای پر مخاطب و محبوب، هر دو روش تبلیغات بازدیدی و ساعتی در اینستاگرام را با بالاترین سطح بازدهی و هدفمندی، با هدف دیده شدن کسب و کار شما در جامعه هدف و جذب فالوورهای هدف انجام میدهد. موبودید در این راستا پکیجهای مختلفی ارائه داده است که برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره قیمتها و پکیجها میتوانید به وبسایت آن مراجعه کنید: www.mobodid.com
Summary
Reviewer
Modir TV
Review Date
1397-08-09
Reviewed Item
Two Useful Tips for Instagram Advertising
Author Rating