آموزش امنیت اینستاگرام

چگونه در اکسپلور پست بگذاریم

چگونه در اکسپلور پست بگذاریم

نویسنده : محمد پارسایی | زمان انتشار : 28 اسفند 1398 ساعت 19:37

اکسپلور اینستاگرام بزرگ‌ترین چالش کاربران اینستاگرام می‌باشد. چون هر پیجی که موفق شود تنها یک پست در این صفحه داشته باشد احتمال افزایش تعداد فالوور‌هایش هم بالا می‌رود.

آموزش امنیت اینستاگرام

امروز در این مقاله آموزشی قصد داریم شما را با نحوه کارکرد اینستاگرام بیشتر آشنا کنیم و به شما بگوییم که چطور می‌توانید در صفحه اکسپلور اینستاگرام پست بگذاریم.

در سه قدم با من همراه باش و در انتهای قدم هفت پست خودت رو در صفحه اکسپلور اینستاگرام ببین.

قدم اول: درک عمیق نحوه کارکرد اینستاگرام برای قرار دادن یک پست در صفحه اکسپلور

اینستاگرام براساس الگوریتم خود به بررسی پست‌های تمامی کاربران خود می‌پردازد. این کار توسط هوش مصنوعی انجام می‌شود. در این سیستم بررسی هوشمند این‌گونه تعریف شده که هر پستی در دقایق ابتدایی فرصت دارد تا میزان تعامل بالایی جذب کند.

زمان دقیقی برای این موضوع از سمت اینستاگرام مطرح نشده اما براساس تجربیات کاربران این زمان حدود ۴۰ دقیقه تخمین زده شده است.

این یعنی این‌که شما برای رفتن به صفحه اکسپلور از همان لحظه که پستی را منتشر می‌کنید تا ۴۰ دقیقه فرصت دارید تا تعامل بالایی جذب کنید.

خب! حالا تعامل به چه‌چیزهایی گفته می‌شود؟

قدم دوم: تعامل در اینستاگرام چیست و چگونه میزان تعامل را افزایش دهیم؟

به هرگونه فعالیتی از طرف فالوور‌های شما در پیج شما تعامل گفته می‌شود.

اولین و مهم‌ترین تعامل برای اینستاگرام نسبت به هر پستی که شما منتشر می‌کنید جذب لایک بالاست. لایک اولین اکشنی بود که اینستاگرام با آن کار خود را شروع کرد و از این حیث لایک گرفتن پست‌های شما به منزله عالی بودن محتوای شماست و اینستاگرام با توجه به تعداد لایک‌های شما متوجه خوب یا بد بودن محتوای شما خواهد شد.

اما برای قرار گیری در صفحه اکسپلور اینستاگرام فقط لایک تعداد بالا کافی نیست.

اگر پست‌هایی که منتشر می‌کنید عالی باشد اما کامنت جذب نکند این یعنی فاجعه! یعنی این‌که فقط کاربران پست شما را دیده‌اند و پسندیده‌اند اما شما آنقدر حرفه‌ای نبوده‌اید که بتوانید فالوورهای‌تان را با موضوع محتوای خودتان درگیر کنید تا آن‌ها نظر خودشان را برای شما کامنت کنند.

برای جذب کامنت چه‌کار کنیم آیا راهی هست؟

باورتان نمی‌شود طی این مدت که در اینستاگرام فعالیت می‌کنم محتواهای باکیفیت و عالی‌ای را دیده‌ام که بسیار حرفه ای ساخته شده بودند و تعداد لایک بالایی جذب کرده بودند اما متاسفانه کامنت زیادی نداشتند و این موضوع تنها یک دلیل داشت آن هم اینکه…

صاحبان آن محتوا از فالوورهای‌شان درخواست نکرده بودند که نظرشان را برای آن‌ها کامنت کنند. خود ما هم مدتی هست که در انتهای هر پستی که منتشر می‌کنیم از فالوورهای‌مان به صورت مستقیم درخواست می‌کنیم که نظر خودشان را برای‌مان کامنت کنند.

به این شیوه از درخواست در شبکه‌های اجتماعی call to action یا دعوت به اقدام گفته می‌شود که اگر بخواهید می توانید در مورد این موضوع تحقیق و مطالعه کنید.

ما از وقتی که تصمیم گرفتیم از call to action در پست‌های خودمان استفاده کنیم به میزان چشم‌گیری میزان تعامل کاربران‌مان با ما افزایش پیدا کرده و پست‌هایمان کامنت‌های بیشتری نسبت به گذشته می گیرند.

فیلم در اینستاگرام تعامل بیشتری جذب می‌کند چون…

اگر کمی به آمارهای جست‌وجو افراد در اینترنت مراجعه کنید متوجه می شوید که الان مردم تمایل دارند که برای یادگیری یک موضوع خاص بیشتر فیلم تماشا کنند تا مقاله‌های طولانی بخوانند.

در اینستاگرام بعد از لایک و کامنت تعداد بازدید فیلم‌ها اهمیت بالایی دارد و جز تعامل‌های بسیار مهم محسوب می‌شود.

چه‌کار کنیم تا بازدید فیلم‌هایمان در اینستاگرام افزایش پیدا کند؟

اول) تولید فیلم اختصاصی و کپی نکردن

کاربران در اینستاگرام بسیار حرفه‌ای‌تر از گذشته هستند و به راحتی پست‌های کپی شده اینستاگرام را تشخیص می‌دهند و علاوه بر‌این اینستاگرام نیز برای رعایت حق کپی رایت با استفاده هما هوش مصنوعی‌ای که در ابتدای این مقاله از آن صحبت کردیم به شناسایی افرادی که در اینستاگرام محتوای دیگران را کپی می‌کنند پرداخته است.

یکی از عمده مشکلاتی که الان افراد در اینستاگرام دارند پاک شدن پست‌هایشان هست که یکی از دلایل این امر همین کپی کردن محتوا می‌باشد.

اما ساختن محتوا سخت نیست.

برای رفتن پست‌هایتان در صفحه اکسپلور اینستاگرام همان طور که گفتیم باید میزان تعامل بالایی جذب کنید که فیلم‌ها این کار را به راحتی برای شما انجام می‌دهند. براساس تجربه شخصی خودم فیلم‌هایی که بدون ویرایش‌های استودیویی هستند یعنی به سادگی هرچه تمام‌تر با دوربین گوشی موبایل خودتان فیلم‌برداری شده‌اند بیشتر مورد پسند کاربران قرار می‌گیرند.

دوم) کاور جذاب و ۳ ثانیه طلایی در فیلم‌های اینستاگرام

بسیاری از فیلم‌های اینستاگرام را دیده اید که در ابتدای آن‌ها یک عکس و یک متن جذاب مرتبط قرار دارد همین امر باعث جلب توجه مخاطب می‌شود و او را وادار به دیدن کلیپ شما می کنید.

قانون ۳ ثانیه فیلم و ارتباط آن با صفحه اکسپلور اینستاگرام

اگر شما در اینستاگرام فقط ۳ ثانیه از یک فیلم را تماشا کنید این یک بازدید برای آن فیلم به شمار می‌آید و هر بازدید یک تعامل ارزشمند می‌باشد. اگر شما در ۳ ثانیه ابتدایی فیلم‌های خودتان کاری کنید که افراد با محتوای شما درگیر شوند به راحتی می‌توانید با یک فیلم میزان بالایی تعامل جذب کنید.

اما تعامل‌های اینستاگرام به همین‌جا ختم نمی‌شود!!!

ذخیره کردن پست‌های شما هم ملاک هست.

اگر شما فیلم یا عکسی تولید کنید که بسیار جذاب باشد و فالوورهای شما آن فیلم یا عکس را در اینستاگرام خودشان ذخیره کنند این هم یک تعامل ارزشمند در اینستاگرام محسوب می‌شود و اینستاگرام به این موضوع پی خواهد برد که شما پستی منتشر کرده‌اید که بسیار ارزش بالایی دارد و افراد این پست را در حساب کاربری خودشان ذخیره کرده اند.

آیا اشتراک گذاری پست‌های شما کمکی به رفتن شما در صفحه اکسپلور اینستاگرام می‌کند؟

در جواب به این سوال باید بگویم بله.

پس به قدم سوم بریم تا بیشتر با این موضوع آشنا شویم.

قدم سوم: صفحه اکسپلور اینستاگرام فالوورهای‌تان را خودتان تغییر دهید!

وقتی شما پستی را در اینستاگرام برای یکی از دوستان خودتان ارسال می‌کنید این به این معنی هست که هم شما هم دوست شما به آن موضوع از محتوا علاقه دارد و اینستاگرام این علاقه را براساس هشتگ‌هایی در آن پست استفاده شده تشخصی می‌دهید.

اینستاگرام بر همین اساس سعی برا این دارد تا از این بعد در صفحه اکسپلور شما و دوست شما بیشتر محتوایی را نمایش دهد که هم موضوع با آن پست به اشتراک گذاشته شده باشد.

خب این که خیلی عالیه! اما چطور صفحه اکسپلور اینستاگرام فالوورهام رو تغییر بدم؟

ترفندی که برای اولین بار ما آن را مطرح کرده‌ایم این است.

شما در کنار پیج اینستاگرام اصلی خودتان که در آن محتوا منتشر می‌کنید یک پیج دیگر به هر اسمی که دوست داشتید می‌توانید بسازید و شروع به جذب فالوور روی این پیج دوم کنید سپس پست‌های پیج اصلی خودتان را با این پیج دوم با فالوورهای خودتان به اشتراک بگذارید.

بعد از تقریبا ارسال ۴ محتوا با یک هشتگ ثابت به یک فرد شما صفحه اکسپلور آن شخص را تغییر داده‌اید و پست‌های شما برای اون در صفحه اکسپلور اینستاگرام به صورت اتوماتیک نمایش داده خواهد شد.

میانبری برای رفتن به صفحه اکسپلور اینستاگرام وجود دارد؟

بله میانبر وجود دارد اما فقط زمانی نتیجه بخش خواهد بود که شما تولید محتوای خوبی داشته باشید.

و اما میانبر…

همان طور که در این مقاله گفته شد هر پستی فقط ۴۰ دقیقه فرصت دارد که میزان لایک و ویو بالایی جذب کند شما برای این کار می‌توانید از لایک و ویو‌های غیر واقعی استفاده کنید.

برای همین موضوع دوره آموزشی راز فروشندگان فالوور و لایک را برای شما ساخته‌ایم تا خودتان بتوانید این کار را برای تمامی پست‌هایتان انجام دهید.

برای مطالعه دوره راز فروشندگان فالوور و لایک می‌توانید از طریق دکمه زیر اقدام کنید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر


  • آخرین مطالب
  • گوناگون