موضوعات وبسایت : آموزشی
آموزش امنیت اینستاگرام

اینستاگرام لوازم آرایشی هدی بیوتی

اینستاگرام لوازم آرایشی هدی بیوتی

نویسنده : رضا قربانی | زمان انتشار : 26 بهمن 1397 ساعت 13:43

4.82/5 (340)

آموزش امنیت اینستاگرام

هدی کتان ( معروف به “هدی بیوتی”) بر اساسِ رده بندیِ مجله هارپر، پولسازترین بلاگر و تاثیر گذارِ (اینفلوئنسر) اینستاگرام در سال 2017 شناخته شده است. در این مقاله از مجله مدوپیا تصمیم گرفتیم شما را با این خانم و دلیل موفقیتش که یکی از برترین بیزنس ومن ها در خاورمیانه شناخته شده است، بیشتر آشنا کنیم.

MAIN-300x284.jpg

زندگی شخصی:

هدی در خانواده ای عراقی و مسلمان در آمریکا به دنیا آمد و بزرگ شد، بعد از اینکه پدرش پیشنهاد استادی در دانشگاهی در شارجه امارات رو قبول کرد به این کشور مهاجرت می کنند و در حال حاضر با همسر پرتغالی و دخترش “نورا” در دبی سکونت دارند و خواهرش مونا صمیمی ترین دوست و مدیر برنامه های اوست.

FAMILY-300x300.jpg

e622c34ccf70b903f65d9ae3aebf7bfd-huda-kattan-huda-beauty-300x267.jpg

زندگی حرفه ای:

هدی در کالیفرنیا دوره‌های آرایشگری رو پشت سر گذاشت و در سال ۲۰۱۰ نوشتن در وردپرس را به عنوانِ یک بلاگر زیبایی‌ شروع کرد. او با اشتراک گذاری ویدئو‌هایِ آموزشی و تجربیاتِ واقعی‌ و صادقانه خودش از محصولات آرایشی‌ بهداشتی و یا خدمات مراقبت از پوست، در یوتیوب ( با حدودِ ۲ ملیون فالوئر) و بعد از آن در اینستاگرام ( ۲۰ ملیون فالور) خود را در صنعت زیبایی مطرح کرد. برجسته ترین هنر هدی در طراحی ابروست که شهرت زیادی برای او به ارمغان آورده است. هدی موفق شد در سالِ ۲۰۱۳ برندِ محصولاتِ آرایشی‌ به نامِ خودش (Hudabeauty) را ثبت و ارائه کند.

tut2-300x155.jpg

محصولات:

انواع مژه های مصنوعی که طراحی آنها توسط هدی انجام شده است، به همراه چسب مخصوص آن ها، اولین محصولات این برند آرایشی بود، که با استقبال زیادی، چه در خرید آنلاین و چه در فروشگاه هایی مانند سفورا ( ارائه دهنده تمام برند های آرایشی) روبه رو شد. این محصول عنوان پرفروش ترین محصول آرایشی در خاورمیانه را به خود اختصاص داد.

IMG_6095-1-300x156.jpg

یکی از مواردی که باعث موفقیت هدی در این بیزنس شده است به روز بودن او و محصولاتش و حتی پیش بینی مد و ترندهای آینده بود. با وجود اینکه رژ های مات (هدی بیوتی و برند های دیگر مانند کایلی جنر و کیم کاردشیان وست) بسیار محبوب ، مد روز و مورد استفاده بودند، هدی بیوتی از کالکشن رژ های مایع براق خودش رونمایی کرد و باب جدیدی را در آرایش لب و زیبا و حجیم نشان دادن آن باز کرد.

پلت سایه “رز گلد” و “دزرت داسک” و همچنین پلت هایلایترهای هدی بیوتی جزء منحصر به فردترین و محبوبترین کالکشن رنگ ها بین بلاگرها و آرایشگران است.

این مطلب را از دست ندهید  پرطرفدارترین پالت‌های سایه لوکس در دنیا

pallet-300x169.jpg

اما محصولی که خود او از همه بیشتر بر روی آن وقت گذاشته و به آن علاقه مند است، کالکشن وسائل طراحی ابرو در همکاری با Tweezerman است.

علل موفقیت:

هنر هدی بیوتی به وجود آوردن آرزو و احساس نیاز ما در موارد آرایشی و بهداشتی و در عین حال ارائه کردن بهترین و زیباترین جواب برای آنهاست که باعث شده ویدیو های او بینندگان زیادی داشته باشد و طرفدارانش ساعت ها برای رونمایی از محصولاتش در صف های طولانی به انتظار بایستند.

ویدیو های آموزشی مفید و کوتاه، رعایت کردن اصول اخلاقی بلاگری مانند تعداد کم پست های تبلیغاتی و معرفی و بررسی صادقانه و بی طرفانه ی محصولات حتی مشابه موجود در بازار و در هر طیفی از قیمت (از محصولات KKW beauty و Fenti by Rihanna تا محصولاتی که میتوان از داروخانه تهیه کرد)، بروز و پیشگام بودن در این صنعت و مراقبت های پوستی مانند بوتاکس و فیلر، از مهمترین عوامل محبوبیت و موفقیت این شخص در اینستاگرام و در این صنعت است.

Capture-1-300x296.png

هدی وبسایتش را با یک جمله معرفی کرده و ما نیز سعیمان در مدوپیا بر همین اساس است: “اینجا زیبایی به اشتراک گذاشته می شود”

بیزینس خاص هدی:

هدی سیاستی جالب در طراحی و ارائه‌ی محصولات خود دارد؛ او اعتقادی بر داشتن یک کلکسیون کامل از تمام آیتم‌های آرایشی در برند خود ندارد. بلکه با سرعتی معقول و کیفیتی بالا مشغول طراحی آیتم هاییست که در بتواند در بین برندهای هم سطح خود، حرف اول را در بازار بزند! هدی، آیتم هایی چون: رژلب مایع با دوام، کرم پودر با کاور بالا، پودر بیک، پرایمر، پلت سایه، خط لب و هایلایتر و مژه‌ی مصنوعی را طراحی کرده است .

این مطلب را از دست ندهید  بهترین میکاپ های 2018 از نگاه مدوپیا

او در تمام مراحل تولید و عرضه‌ی محصولات برندش نظارت خود را اعمال می‌کند و حتی در ارتباط با بسته بندی محصولات، حساسیت خاصی به خرج می‌دهد.

Huda-Beauty-Liquid-Lipstick-16.jpg

آیتم‌های فیک:

همانطور که گفتیم، آیتم‌های این برند بسیار محدود هستند و آیتم‌های دیگری چون : رژگونه، رژ جامدو … فیک هستند.

غیر از این، متاسفانه آیتم‌های فیک با عنوان و بسته‌بندی کاملا مشابه با نسخه اصلی نیز به فروش می‌رسند. سعی کنید محصولات این برند را از فروشگاه‌های سفورا و یا سایت این برند تهیه کنید.

fullsizerender-57.jpg

 ویژگی‌های خاص این محصولات:

پلت‌های سایه‌ی هدی یک تفاوت آشکار با سایر محصولات هم‌سطح خود دارد؛ این پلت‌ها دارای پیگمنت بسیار بالایی هستند و علاوه بر این، رنگ‌هایی که در هر پلت وجود دارند، با دقت بالایی انتخاب شده اند به گونه ای که با هر رنگ پوست از هر نژادی، زیبایی خاصی ایجاد می‌کنند.هدی سلیقه‌ی شرقی خود در میکاپ را در محصولاتش هم وارد کرده که از این ملاک‌ها می‌توان به سایه‌هایی با پیگمنت قوی، مژه‌های پر و مشکی و هایلایترهای بسیار براق و اغراق آمیز اشاره کرد.

استراتژی هدی در اداره ی صفحه‌ی اینستاگرام:

او در اینستاگرام فعالیت پررنگی دارد، تقریب تمام کامنت‌های صفحه‌اش را مطالعه می‌کند و به تعداد بسیاری از کامنت‌ها پاسخ می‌دهد. با فن پیج‌ها رفتاری بسیار گرم و صمیمانه دارد و آن‌ها را حمایت می‌کند. طرفداران هدی معتقدند که او سرشار از انژی مثبت است! هدی در تمام ویدیوهایش لبخند بر لب دارد وگفتاری بسیار خودمانی و دوستانه با میلیون‌ها فالوئر خود در اینستا دارد. او روزانه از کامنت‌های محبت آمیز فالوئِرهای اینستاگرامش استوری می‌گذارد و از آن‌ها تشکر می‌کند.

huda_beauty_post_Fotor.jpg

به این مطلب امتیاز دهید

امتیاز شما

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر