موضوعات وبسایت : آموزشی
آموزش امنیت اینستاگرام

ورود به تلگرام بدون کد تایید

ورود به تلگرام بدون کد تایید

نویسنده : شهلا رنجبر | زمان انتشار : 04 اسفند 1400 ساعت 09:33

آموزش امنیت اینستاگرام

سوال ما در اینجا این است که امکان ورود به تلگرام بدون شماره و یا حتی سیم کارت وجود دارد؟ همه می دانیم که بدون شماره و کد تایید اصلا نمی توانیم وارد فضای تلگرام شویم ولی اینکه حتما باید سیم کارت باشد نه اینگونه نیست. چون وجود سیم کارت الزامی نیست پس می توان با یک شماره ی الکی و جعلی نیز وارد تلگرام شد. در آموزش زیر به شما یاد می دهیم که چگونه بدون سیم کارت وارد تلگرام شوید. در این صورت اگر در حالتی که خط تان مسدود شد، می توانید براحتی بدون سیم کارتتان به تلگرام تان وارد شوید.

روش نصب تلگرام بدون سیم کارت

ابتدا با استفاده از برنامه ی ساخت شماره ی مجازی، یک شماره ساخته و بعد می توانید وارد تلگرام شوید برای این کار بهتر است شماره ی آمریکا را انتخاب کنید و وقتی می خواهید تلگرام را نصب کنید در کادر مربوط به شماره، شماره ی ساخته شده را وارد نمایید و اینجا حواستان باشد باید کد آمریکا یعنی 1+ را بزنید. وقتی شماره رو زدید کد به برنامه ی ساخت شماره، فرستاده می شود و حالا کد را درست تایپ کنید تا بتوانید با اکانت جدید خود، تلگرام داشته باشید. به این سادگی تلگرامی بدون شماره و با شماره جعلی آمریکا دارید.

ساخت شماره جعلی برای تلگرام

دانلود Textnow با لینک مستقیم

ابتدا قبل از هر چیز، برنامه ی Textnow را دانلود کرده و نصب کنید و بعد به برنامه وارد شوید و در قسمت بالای صفحه نمایش، بر روی کلمه ی Sign up بزنید و در کادر اولی ایمیل خود را وارد کنید و بعد از آن رمز را به صورت صحیح و دقیق بزنید و حالا نوبت انتخاب گزینه ی Create Account می باشد.

placeholder.svg

در صفحه بعدی که نمایش داده می شود باید پیش شماره ای وارد کنید که پیشنهاد ما کد 920 و 850 می باشد، کدهای دیگری هم وجود دارد ولی بهتر است از این دو کد استفاده کنید. و سپس Continue را بزنید تا شماره ای به صورت رندوم به شما اعلام شود.

جهت آموزش ساخت اکانت تلگرام بدون دسترسی مخاطبین اینجا کلیک کنید.

placeholder.svg

نحوه ی ورود به تلگرام با شماره ی ساختگی

برنامه ی تلگرام را باز کنید و شماره ای که برنامه ی Textnow به شما داده، وارد کنید و به جای کد کشور، 1+ را بزنید ، اکنون کد ارسالی تلگرام به این برنامه فرستاده می شود و در قسمت کد، کد ارسالی به برنامه را وارد کنید و حالا اکانت خود را بسازید .در این قسمت اگر از شما، نام بخواهد، یعنی این شماره، جدید می باشد که متعلق به خود شماست ولی اگر بدون نام وارد شود یعنی این شماره را قبلا شخصی استفاده و فعال نموده است ولی به هر حال، هم اکنون بدون شماره وارد تلگرام شده اید و تا چندین مرتبه (10 بار) می توانید این کار را انجام داده و تلگرام تان را فعال کنید.

اکنون اگر تمایلی به دریافت مخاطبین با این شماره ندارید، اول از هر چیز در همان صفحه ی ورود که شماره را می زنید تیک Sync Contacts  را بردارید .

placeholder.svg

اگر تمام این مراحل را جلو رفتید و به تلگرام تان وارد شدید شما موفق به ورود به تلگرام بدون شماره شده اید. باید  بگوییم این شماره ها ریپورت هستند و برای خروج از بلاک طبق آموزش های قبلی عمل کنید تا از ریپورت خارج شوید.

اگر دوست داشتید که شماره مجازی انگلیس و شماره مجازی لتونی را بسازید به آموزش های قبل ما مراجعه نمایید.

placeholder.svg

ورود به تلگرام با ایمیل

سوال اینجاست که اصلا می توان بدون شماره، و با ایمیل یا Gmail وارد تلگرام شد . باید پاسخ دهیم خیر، بدون شماره ی اصلی یا شماره ی مجازی نمی توان به تلگرام وارد شد . شاید روزی این امکان برای تلگرام بوجود آید و در آن صورت اگر کشوری، از طرف اپراتور مسدود شده است، می تواند به راحتی تلگرام داشته باشد ولی فقط امکان افزایش اسپم ها و اکانت های الکی وجود دارد. شاید شرکت تلگرام هم به این موضوع فکر کرده که تا حالا این قابلیت هنوز فعال نشده است.

سوالات متداول در چگونگی ورود به تلگرام بدون شماره و کد

1- آیا می توانم بدون شماره تلفن وارد تلگرام شوم؟

در تلگرام هر بار که می خواهید یک حساب کاربری جدید ایجاد کنید باید شماره تلفن خود را وارد کنید. برای اینکه شما مالک واقعی شماره تلفن هستید، تلگرام یک کد تأیید به این شماره تلفن ارسال می کند. به هیچ وجه نمی توان بدون وارد کردن کد تأیید ادامه داد. با این وجود ساخت شماره جعلی برای تلگرام نیز وجود دارد که نمی تواند قانونی باشد.

2- چرا تلگرام به شماره تلفن من نیاز دارد؟

داشتن شماره تلفن برای جلوگیری از ساخت حساب های کاربری ربات و ایجاد خودکار حساب طراحی شده است. پس از ارائه شماره تلفن به برنامه تلگرام، یک تماس صوتی یا پیام کوتاه متنی حاوی کد تأیید دریافت خواهید کرد که در ادامه برای تأیید حساب تلگرام خود باید این کد را وارد کنید.

3- آیا می توانم با یک شماره تلفن دو حساب تلگرام داشته باشم؟

می توانید حداکثر سه حساب با شماره تلفن های مختلف به برنامه تلگرام خود اضافه کنید و سپس به سرعت از منوی کناری بین آنها جابجا شوید. نوتیفیکیشن ها از همه حساب ها برای شما نمایش داده می شوند مگر اینکه تنظیمات نوتیفیکیشن برنامه ها را تغییر داده باشید.

4- آیا می توانم 2 حساب تلگرام داشته باشم؟

بله. تلگرام از اضافه کردن حداکثر سه حساب با شماره تلفن های مختلف پشتیبانی می کند. می توانید بین آنها جابجا شوید و نوتیفیکیشن های مربوط به هر حساب را دریافت کنید مگر این که تنظیمات آن را تغییر داده باشید.

5-چگونه می توانم برای حساب کاربری تلگرامم تیک آبی بگیرم؟

متاسفم، تلگرام به حساب های کاربران معمولی و در لحظه تیک آبی نمی دهد. تیک آبی تنها برای کانال های رسمی و ربات های بزرگ و فعال داده می شود.

6- چگونه می توانم حساب تلگرامم را ناشناس کنم؟

اگر می خواهید از شخصی دوری کنید یا می خواهید بدون دیده شدن چت کنید، مراحل زیر را دنبال کنید:

  • در برنامه تلگرام وارد «setting» شوید.
  • «حریم خصوصی و امنیت» را انتخاب کنید.
  • روی «آخرین مشاهده» ضربه بزنید.
  • یکی از گزینه های «همه»، «مخاطبین من» یا «هیچ کس» را انتخاب کنید. همچنین می توانید موارد استثنا را تنظیم کنید.

7- چگونه می توانم شماره تلگرام شخصی را پیدا کنم؟

در تلگرام شماره هر شخص تنها برای کسانی مشخص است که جزء مخاطبین او باشد و در واقع دو طرف شماره یکدیگر را داشته باشند. متأسفانه Bot API تلگرام شماره تلفن را بر نمی گرداند. به جای آن یا باید از روش های API تلگرام استفاده کنید یا اینکه صریحاً از کاربر بخواهید که شماره تلفن را به شما بدهد.

8- از کجا بدانم که شخصی شماره من را در تلگرام ذخیره کرده است؟

فهمیدن این موضوع خیلی راحت.

  • شماره تلفن را از برنامه مخاطبین خود حذف کنید (اگر شماره او را ذخیره کرده اید)
  • منتظر بمانید تا مخاطبین روی برنامه تلگرام سینک شوند.
  • اگر هنوز می توانید شماره تلفن آن شخص را ببینید، 100 درصد مطئمن باشید که آن شخص شماره شما را ذخیره کرده است.

9-وقتی شماره تلفن تلگرامم را تغییر می دهم چه اتفاقی می افتد؟

وقتی شماره تلفن در تلگرام را تغییر می دهید، این شماره در پروفایل تلگرام شما به طور خودکار به روزرسانی می شود. اگر سیم کارت خود را تغییر داده اید، به پروفایل خود بروید و شماره تلفن را به روزرسانی کنید. از این لحظه به بعد، مخاطبین شما تلگرام شما را با شماره جدیدتان خواهند دید و نیازی نیست به آنها اطلاع دهید.

10- چگونه می توانم به حساب قدیمی تلگرام خود دسترسی پیدا کنم؟

برنامه تلگرام را در مرورگر وب خود باز کنید و سعی کنید مانند همیشه با استفاده از شماره تلفن خود، مثل قبل وارد حساب خود شوید. اکنون، می بینید که یک پیام جدید در صفحه رایانه شما ظاهر می شود که به شما می گوید یک کد تأیید به تلفن شما ارسال شده اید و از شما می خواهد آن کد را در قسمت انتخاب شده وارد کنید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر