اینستاگرام
instagram.fileon.ir

ربات اد کن کانال

نویسنده : معین | زمان انتشار : 25 اسفند 1399 ساعت 06:28


[28924 بازدید] 1396/10/7    2017-12-28
نویسنده: writing-team
دسته بندی: اخبار , اخبار نیک طنین

ربات عضوگیری اجباری برای کانال، یک ربات دو منظوره است. ربات عضوگیری کانال، تعداد اعضای گروه و کانال شما را به طور همزمان افزایش می دهد. این قابلیت به طور رایگان در ربات های شمارنده نیک طنین اضافه شده است و تمام کاربرانی که از ربات شمارنده استفاده می کنند می توانند از این قابلیت استفاده کنند.

ربات عضوگیری اجباری برای کانال چگونه کار می کند؟

زمانی که قابلیت عضوگیری اجباری برای کانال در ربات شمارنده فعال شود، کاربران گروه تا زمانی که عضو کانال مربوطه نشده اند اجازه ارسال پیام در گروه را ندارند.


چرا ربات عضوگیری اجباری برای کانال؟

افزایش تعداد اعضای کانال به منظور اطلاع رسانی و ارسال پیام و تبلیغات یکی از اهداف مدیران کانال ها است. معمولا مدیران گروه هایی را نیز در کنار کانال رسمی خود ایجاد می کنند تا در آنجا به سوالات کاربران پاسخ داده شود و تعاملی موثر به وجود آید. اما کانال و محتوای آن که از سوی مدیر به طور یکطرفه ارسال می شود اهمیت بسیار بیشتری دارد. لذا مدیران جهت اطلاع رسانی گسترده تر و افزایش اعتبار کانال ترجیح می دهند اعضای واقعی برای کانال خود داشته باشند.

قابلیت عضوگیری اجباری کانال برای چه گروه هایی مناسب است؟

کلیه مدیرانی که دارای گروه و کانال هستند، اعم از فروشگاه ها، گروه های اطلاع رسانی، گروه های تبلیغاتی می توانند این قابلیت را فعال کنند.

اگر کانال ندارید می توانید با اجباری کردن عضویت اعضا در کانال دوستان خود، به افزایش اعضای کانال آن ها کمک کنید.

چگونه قابلیت عضوگیری اجباری برای کانال را فعال کنید؟

کاربرانی که قبلا ربات شمارنده را در گروه های خود فعال کرده اند: برای فعال سازی قابلیت عضوگیری اجباری کانال کافی است به راهنمای اضافه کردن ربات به کانال مراجعه کنید.

? برای راه اندازی و تست ربات روی تصویر بالا کلیک کنید ?

کاربران جدید برای استفاده از این قابلیت میتوانند پکیج ربات شمارنده نیک طنین را خریداری نمایید.

سوالی دارید؟ از ما بپرسید   @niktanin1