اینستاگرام
instagram.fileon.ir

دانلود ربات صلوات شمار

نویسنده : شهلا رنجبر | زمان انتشار : 22 اسفند 1399 ساعت 23:32

در صـورت نـیـاز بـه مـشــاوره با شـمــاره

09120802195
تمـاس و یا ازطـریق تلـگرام اقـدام نماییـد

ویژگی های ربات ما

گزارش گــیری آنــی

امکان گزارش گیری متنوع از مشتریان ، میزان فروش ، میزان درآمد و کارکرد

آمــوزش ویــدئــویــی

آموزش کامل ویدئویی نحوه کار با فروشگاه اینترنتی 

روش های متنوع ارسال کالا

ارسال کالا از تمامی روش های موجود مانند تحویل اکسپرس، پست پیشتاز، باربری و...

پشتـیـبانی 24 ساعــته

پشتیبانی 24 ساعته از طریق تلفن ، تیکت و ریموت

روش های پرداخت مختلف

تعریف انواع روش های پراخت مانند پرداخت در محل یا اتصال به درگاه های بانکی

پنل مدیریت تحت وب

مدیریت کامل ربات با استفاده از یک پنل اختصاصی تحت وب

بی نــهایــت کالا

بی نهایت کالا در دسته بندی های مختلف همراه با تصویر و توضیحات در فروشگاه قرار دهید

اتصال به پنل پیامک

ارسال پیامک به مدیر سایت و مشتری در تمامی مراحل خرید 

آیا می دانید بیش از 50% از کاربران ایرانی روزانه از تلگرام استفاده می کنند؟

شما از این شبکه چند میلیونی جدید و فراگیر چه استفاده ای می توانید داشته باشید؟

در عصر تکنولوژی و عرضه کالا و خدمات داشتن مدیریت صحیح در امور بازاریابی و تبلیغات برای موفقیت در بین رقبای تجاری بسیار مهم است. تبلیغات محیطی از جمله عوامل موفقیت یک کالا و یا عرضه خدمات است که به واسطه تبلیغات می‌توان آنها را به همگان معرفی کرد.
امروزه تبلیغات به یک صنعت و تکنیک تبدیل شده است و هر شرکت و یا سازمانی که بتواند در آن موفق تر عمل کند صاحب سهم بیشتری از بازار خواهد شد.امروزه تبلیغات محیطی شکل بین المللی به خود گرفته است و شرکت‌ها بیش از گذشته به فکر عبور از مرز کشورهای خود و رسیدن به بازارهای جهانی هستند. شیوه‌های صحیح حمل و نقل، رشد شرکت‌های چند ملیتی،افزایش سطح درآمد‌های شخصی و… باعث تشویق و تحرک تجارت در میان کشور‌ها شده است.از آنجایی که شرکت‌ها به دنبال بازارهای جدید هستند و محصولات خود را در مناطق وسیع از جهان به فروش می‌رسانند، لذا مجبورند تا کالاهای خود را در این مناطق تبلیغ کنند.
تبلیغات در روابط اجتماعی بین مردم نیز تاثیر بسزایی دارد در واقع تبلیغ نوعی ارتباط است ارتباطی همه جانبه که حتی می‌تواند در ساختار اجتماعی مردم نیز تاثیر گذاشته و از نظر فرهنگی موجب نزدیکی یا دوری آنها از یکدیگر شود.
مخاطب به دنبال رسانه ای است که بتواند نیاز‌های وی را در بخش‌های مختلف اطلاع رسانی، سرگرمی، آموزش و… برآورده کند. مسلما چنین رسانه ای بیشترین تاثیر را در همه ابعاد در ذهن مخاطب بر جای می‌گذارد چون مخاطب خود این رسانه را برای رسیدن به اهدافی که مدنظر دارد انتخاب کرده و تمامی ‌برنامه‌ها، شعارها و تبلیغات این رسانه را به راحتی می‌پذیرد. به عبارت دیگر اینکه چه نوع رسانه ای از دید مخاطب بیشتر ترغیب کننده بوده است، هر رسانه در بین کدام گروه مخاطب برد بیشتری داشته است، تبلیغات پخش شده از کدام رسانه برای مخاطب جذاب کننده بوده است و تبلیغات کدام رسانه محرک مخاطب در استفاده از خدمات یا نحصولات بوده و ماندگاری تبلیغات کدام رسانه بر ذهن مخاطب بیشتر بوده است سوال‌های است که پاسخ آنها بر اساس نظریه استفاده و رضامندی داده خواهد شد.
اقناع فرایند پیچیده ای است که که از طریق آن متقاعد کننده سعی دارد تا با استفاده از ابزار‌های مختلف مثل شعار تبلیغاتی، صدا، رنگ و تصویر مخاطب را متقاعد کند که محصول یا خدمتی که این سازمان ارائه می‌دهد منحصر به فرد است.
ضمن اینکه سازمان ها برای اثربخشی هر چه بیشتر تبلیغات خود در میان مخاطبان سعی کرده اند تا ویژگی های جذابیت، جالب بودن و محرک بودن را در پیام های تبلیغاتی خود رعایت کند. به منظور ایجاد تأثیر مثبت در مشتری، تبلیغات باید به شکل صحیح و منطقی طراحی و اجرا گردد. برای اینکه تبلیغات بتواند اثر مثبتی در مخاطب داشته باشد باید در وهله اول بتواند توجه مشتریان هدف را به خود جلب نماید در مرحله بعد تبلیغات باید دارای جذابیت باشد تا علاقه مشتریان هدف را نسبت به تبلیغات برانگیزد. در سومین مرحله تبلیغات باید مشتریان هدف را ترغیب و تشویق به استفاده از محصول یا خدمت مربوطه نماید و نهایتا” در مرحله چهارم منجر به خرید محصول یا خدمات گردد.

:امکانات پنل مدیریت فروشگاه

• امکان تعریف دسته بندی ها نامحدود و تودرتو

• امکان تعریف محصولات در واحدهای مختلف(متر، گرم، کیلو، عدد)

• امکان تعریف برند محصولات

• امکان تعریف روش های پستی+هزینه مربوطه

• امکان درج چندین عکس برای هر محصول

• قابلیت دادن ظرفیت انبار به محصول تا با توجه به آن اجازه خرید داده شود+ظرفیت نامحدود

• امکان پرداخت کارت به کارت

• امکان پرداخت در محل

• امکان ثبت اطلاعات کارت و حساب بانکی فروشگاه جهت پرداخت کارت به کارت

• امکان مشاهده اطلاعات اعضای ربات

• امکان مشاهده تعداد اعضای ربات

• اامکان تعریف گروه تلگرامی و معرفی آن جهت ارسال خودکار پیام های مربوط به سفارشات

• امکان مشاهده پرداخت های کارت به کارت و تایید یا عدم تایید آن ها

• امکان تعریف پیام های آماده جهت ارسال به مشتری بعد از سفارش

• امکان ثبت پیگیری سفارش

• امکان تعیین وضعیت تحویل سفارش(در انتظار تحویل، تحویل داده شده، مرجوعی)

• امکان ثبت بخش درباره ما برای تبلیغ فروشگاه

• امکان مشاهده تعداد بازدید محصولات و دسته بندی ها

• گزارش گیری روزانه و ماهانه از تعداد و مجموع قیمت سفارشات

• امکان ثبت چندین کاربر برای ثبت اطلاعات


امکانات ربات:
• امکان مشاهده دسته بندی محصولات و انتخاب آنها جهت نمایش زیر دسته ها یا محصولات دسته


• امکان برگشت به مرحله قبل در مراحل مختلف روال خرید
• امکان برگشت به دسته بالاتر در مشاهده دسته بندی محصولات
• امکان ثبت آدرس مشتری بگونه ای که برای خریدهای بعدی، نیاز به واردکردن مجدد آدرس نباشد و از بین آدرس های ثبت شده برای او، یکی را انتخاب نماید یا درصورت تمایل آدرس جدید وارد نماید.
• امکان ثبت تلفن همراه مشتری
• امکان نمایش اطلاعات کارت های بانکی فروشگاه بصورت دکمه برای پرداخت کارت به کارت تا مشتری بتواند یکی از کارت ها را جهت پرداخت انتخاب نماید.
• امکان نمایش سبد خرید
• امکان افزودن محصول به سبد خرید به اندازه دلخواه با توجه به واحد اندازه گیری محصول
• امکان حذف محصول از سبد خرید
• کم کردن از ظرفیت انبار به اندازه خرید انجام شده
• دادن کد پیگیری به مشتری پس از اتمام فرایند خرید
• ارسال خودکار پیام های ادمین برای مشتری در رابطه با پیگیری سفارش
• امکان ارسال پیام توسط ربات به گروه تعیین شده توسط مدیر بعد از ثبت سفارش(این پیام حاوی اطلاعات سفارش از قیل اقلام تعداد، قیمت آدرس و ...)
• امکان پیگیری سفارش با دادن کد پیگیری
• امتیاز دادن به مشتری بر اساس خرید
• امکان مشاهده امتیاز توسط مشتری
• امکان ثبت اطلاعات پرداخت کارت به کارت
• امکان افزودن محصول به لیست علافه مندی ها
• امکان مشاهده لیست علاقه مندی ها و حذف آن
• امکان کنسل کردن سفارش
• امکان خارج کردن سفارش های کنسل شده از وضعیت کنسل
• امکان مشاهده سفارشات برای کاربر در سطوح مختلف از سفارشات کنسل شده، تحویل شده و مرجوعی
• نگهداری نام و آدرس شخص در تاریخچه و امکان تغییر اونها در بخش اطلاعات کاربری برای کاربر
• امکان جستجو در محصولات
• امکان ارسال پیام محصول برای دوستان

  • طراحی اختصاصی
  • امکان ارتباط با وبسایت یا کانال تلگرام
  • امکان ارسال پیام های تبلیغاتی بصورت زمان بندی شده
  • و هر امکانی که بخواهید
  • با ما تماس بگیرید
  • پنل تحت وب پیشرفته تر
  • درگاه پرداخت بانکی
  • دریافت پیام کوتاه در هر سفارش برای مشتری و مدیر
  • امکان ارتباط با وبسایت
  • -
  • پنل تحت وب
  • درگاه پرداخت واسط
  • دریافت پیامک در هر سفارش برای مشتری و مدیر
  • امکان دسته بندی نامحدود کالا
  • -

اگر به دنبال راه اندازی یک کسب و کار سود آور هستید ولی نمی دانید از کجا باید شروع کنید،نگران نباشید!

 می توانید از پنل های نمایندگی ما استفاده کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر بر روی دکمه مقابل کلیک فرمایید.

محصول بسیار خوبی است.امکانات پنل مدیریت تحت وب،زیاد است و با نمونه های مشابه بازار فرق دارد

فاضل

محصول بسیار خوبی است.امکانات پنل مدیریت تحت وب،زیاد است و با نمونه های مشابه بازار فرق دارد

فاضل

محصول بسیار خوبی است.امکانات پنل مدیریت تحت وب،زیاد است و با نمونه های مشابه بازار فرق دارد

فاضل