اینستاگرام
instagram.fileon.ir

تعداد ریکوئست های اینستاگرام

نویسنده : رضا قربانی | زمان انتشار : 06 فروردین 1401 ساعت 01:55

اینستاگرام به ازای هر باری که نسبت به قوانینش بی اعتنایی کنید، شما را جریمه می کند. پس اگر می خواهید در این فضا آرامش داشته باشید نباید از حدودی که اینستاگرام برایتان تعیین کرده تجاوز کنید. شناخت محدودیت های اینستاگرام موضوع این نوشته ی ماست. می خواهیم ببینیم در بخش های مختلف چه خط قرمزهایی برای ما تعیین شده است و اگر از این خط قرمزها تعدی کنیم چه چیزی در انتظار ماست. جریمه هایی که اینستاگرام برای کاربرانش در نظر می گیرد معمولا به قدری ناخوشایند است که افراد ترجیح می دهند مشمول جریمه ها در این فضا نشوند. پس در ادامه ی نوشته آموزش و راهنمای قوانین اینستاگرام را مورد بررسی قرار می دهیم. لطفا با ما تا انتهای این نوشته همراه باشید.

بیشتر بدانید: افیلیت مارکتینگ چیست؟ مزایا و معایب آن را بشناسید.

شناخت محدودیت های اینستاگرام

اگر می خواهید پروفایل اینستاگرام خود را از گزند جریمه های آن حفظ کنید، باید با قوانین و محدودیت ها و خط مشی اینستاگرام آشنا باشید. اینستاگرام محدودیت های مشخصی برای لایک ها، کامنت ها، دایرکت ها، منشن ها و به طور خلاصه هر فعالیتی که در اینستاگرام انجام می شود در نظر گرفته است. ارائه ی این موارد از سمت اینستاگرام به معنی اتمام حجت با تمامی کاربران است. یعنی زمانی که اینستاگرام شما را بابت نقض هر کدام از این موارد جریمه کند، نمی توانید بابت ناآگاهی از این موارد اعتراضی بکنید. در ادامه ی این نوشته در مورد محدودیت ها،‌قوانین و خط مشی اینستاگرام به تفصیل صحبت کرده ایم. این موارد سال به سال به روزرسانی می شوند. شما باید بعنوان یک شخص فعال و حرفه ای در این فضا از آخرین به روزرسانی ها اطلاع داشته باشید. با دانستن این موارد دیگر بدون درگیری با اینستاگرام و تیم پشتیبانی اش می توانید با خیال راحت در این فضا فعالیت کنید.

بیشتر بدانید: ثبت لوکیشن در اینستاگرام چگونه انجام می شود

  • محدودیت فعالیت در اینستاگرام

شرح محدودیت های اینستاگرام را با محدودیت فعالیت در اینستاگرام آغاز می کنیم. برای اینستاگرام بسیار مهم است که کاربرانی فعال و مشتاق و محتواهایی غنی و با کیفیت داشته باشد. از این جهت شما می توانید هر اندازه که دوست دارید در این فضا فعالیت کنید اما از حد نگذرید. در اینستاگرام اگر به طور منظم به اپلیکیشن سر بزنید، پست های جدید منتشر کنید و پای پست دیگران با لایک و کامنت حضور داشته باشید،‌اینستاگرام شما را دوست خواهد داشت.  

  • محدودیت های سن اکانت در اینستاگرام

بر اساس قوانین حریم خصوصی در اینستاگرام، هر پروفایلی که بیش از سه ماه از زمان ساختش می گذرد، بعنوان یک اکانت قدیمی به حساب می آید. از یک اکانت قدیمی توقع می رود که پست های زیاد، تعدادی فالور،‌کامنت و لایک داشته باشد؛ این کاملا منطقی است. اما زمانیکه دو روز از شروع فعالیت یک پیج می گذرد و تعداد زیادی پست در آن به اشتراک گذاشته می شود، به نظر می رسد چیزی غیر عادی در حال وقوع است. اینستاگرام چنین نوعی از فعالیت را نادیده نمی گیرد. این یعنی باید بین سن یک پیج و فعالیتش تناسبی منطقی برقرار باشد. هیچ کاربری عادی طی دو سه روز صدها پست برای به اشتراک گذاشتن ندارد!

بیشتر بدانید: اصطلاحات کاربردی در اینستاگرام

محدودیت فالو ریکوئست در اینستاگرام

این مورد در راستای دو مورد قبلی از محدودیت های اینستاگرام می آید. به میزانی که مدت طولانی تری از حضور شما در این پلتفرم می گذرد، دوستان بیشتری پیدا خواهید کرد. این یعنی روز به روز به تعداد فالورهای شما افزوده می شود. این یعنی از شما انتظار می رود به مرور فعالیت بیشتری در این فضا داشته باشید. حال اگر فقط دو هفته است که در اینستاگرام حضور دارید و صدها فالو ریکوئست یا در خواست دوستی برای افراد مختلف ارسال می کنید، این فعالیت شما بعنوان یک ربات شناخته می شود. اینستاگرام در چنین شرایطی حساب شما را یک ربات تشخیش داده و آن را حذف می کند. عدد دقیقی برای این تعداد وجود ندارد، اما می توانید تحلیل کنید که یک فعالیت عادی چه شکلی دارد.

بیشتر بدانید: ایده های خلاقانه برای پیج اینستاگرام

محدوديت فالو شدن در اينستاگرام

خبر خوب اینکه فالو شدن در اینستاگرام هیچ محدودیتی ندارد. یعنی هر تعداد کاربر می توانند در یک روز شما را دنبال کنند بدون اینکه از این بابت جریمه ای از سمت اینستاگرام متوجه پروفایل شما شود. همین موضوع سبب می شود که افراد بسیار مشهور بلافاصله بعد از تشکیل حساب با میلیون ها فالور جدید مواجه می شوند بدون اینکه از این بابت دچار مشکلی بشوند.

  • تعامل پروفایل در اینستاگرام

تعامل یا engagement در اینستاگرام مجموع لایک ها، کامنتها، به اشتراک گذاری ها و ذخیره سازی ها به ازای هر پست و در مجموع است. تعامل یک معیار اصلی است که میزان فعالیت شما را در اینستاگرام نشان می دهد. به عبارت دیگر اگر شما با استفاده از این فاکتورها در اینستاگرام فعالیت کنید، میزان تعامل شما “زیاد” به حساب می آید. حال اگر شما صرفا در این فضا پست به اشتراک بگذارید اما هیچ گونه فعالیتی در این فضا نداشته باشید و با سایر اکانت ها در تعامل نباشید، اینستاگرام شما را یک فرد با نرخ تعامل بالا به حساب نمی آورد.

  • محدودیت استوری اینستاگرام و سایر محدودیت ها

در این قسمت بیایید به جدیدترین محدودیت های متداول اینستاگرام در سال 2020 بپردازیم. خبر بد اینکه هیچ اعلان رسمی از طرف اینستاگرام برای این محدودیت ها وجود ندارد. یعنی وبسایت اینستاگرام آمار دقیقی از این اطلاعات در وبسایت خودش منتشر نکرده است. البته این موضوع باعث نشده است که مردم آمار دقیقی از این موضوعات بدست نیاورند. یعنی طی تجربیاتی که میلیون ها کاربر اینستاگرام به دست آورده اند، می توانیم بگوییم که طور تقریبی محدودیت اینستاگرام در چه مرزهایی اعمال می شود.در واقع کاربران با به ریسک انداختن حساب های کاربری شان به این اعداد و ارقام دست یافته اند. در ادامه این اعداد و ارقام را با شما به اشتراک می گذاریم با قید این نکته که در هر زمان ممکن است این اعداد تغییر کنند.

بیشتر بدانید: UGC یا محتوای تولید شده توسط کاربر چیست؟

محدودیت لایک در اینستاگرام

در سال 2020 اینستاگرام به هر کاربر خودش اجازه می دهد که روزانه تا 1000 پست را لایک کند. البته این عدد یک میانگین است و ممکن است بعد از 800 لایک توسط اینستاگرام بلاک شوید! این در حالی است که ممکن است شخص دیگری با عددی بیشتر از شما همچنان بتواند به فعالیتش ادامه دهد. با اینهمه اگر پیج اینستاگرام شما نسبتا جوان است و هنوز تعداد زیادی فالور ندارید برای لایک فعالیت خود را به 300 الی 500 لایک در روز محدود کنید تا مشمول جریمه ی اینستاگرام نشوید. بدیهی است که به مرور می توانید این تعداد را افزایش دهید. یعنی در نهایت می توانید این عدد را تا 300 لایک در ساعت افزایش دهید.

  • محدودیت کامنت در اینستاگرام

تعداد کامنت هایی که می توانید در طور روز پای پست سایر کاربران اینستاگرام درج کنید در محدوده ی 180 الی 200 عدد است. در این مورد نیز به میزانی که مدت زیادی از فعالیت شما بگذرد می توانید بر این تعداد بیفزایید. با اینهمه به هیچ عنوان توصیه نمی شود که یک کامنت را بارها و بارها پای پست های مختلف تکرار کنید. بسیاری از کسب و کارها با برداشت اشتباه از مزایای کامنت مارکتینگ سعی می کنند با فعالیت انبوه در این زمینه برای خودشان فالور جمع کنند،‌غافل از اینکه ممکن است مشمول جرائم اینستاگرام شوند. در هر صورت اینستاگرام ممکن است کامنت های تکرار شونده ی شما را به تشخیص خود پاک کند. همچنین اگر جز کسانی هستید که تعداد بالایی کامنت با درج ایموجی و بدون نوشتن حتی یک کلمه می گذارید، دیری نپاید که اسپم شناخته شوید!

بیشتر بدانید: سوال پرسیدن در استوری اینستاگرام

محدودیت فالو و آنفالو در اینستاگرام

کاربران اینستاگرامی می توانند روزانه تا 200 نفر را فالو و یا آنفالو کنند. اگر عمر پیج شما هنوز کوتاه است این تعداد نباید از 150 نفر در روز بیشتر شود. در هر صورت فعالیت فالو آنفالوی شما باید طبیعی به نظر بیاید. اگر از این حد را رعایت نکنید اینستاگرام بدون اینکه به شما هشداری بدهد حساب کاربری شما را مسدود خواهد کرد. در هر صورت همانطور که در ابتدای این نوشته هم به آن اشاره کردیم سعی کنید طوری رفتار کنید با محدودیت های اینستاگرام درگیر نشوید. تعداد فالو آنفالو کردن را مرحله مرحله زیاد کنید. مثلا از 50 فالو آنفالو در روز شروع کنید و آن را هفته به هفته افزایش دهید. برای فالو کردن پیج های خصوصی باید درخواست فالو کردن ارسال کنید. پیشنهاد می کنیم در ساعت بیش از 10 فالو ریکوئست ارسال نکنید. در مجموع سعی کنید تعداد فالو آنفالوی شما در ساعت از 60 عدد بیشتر نشود.

  • محدودیت دایرکت در اینستاگرام

محدودیت اینستاگرام در دایرکت معمولا بین 50 تا 80 چت در روز است. بدیهی است که این مقدار برای اکانت های جدیدتر کمتر از این تعداد است.  ارسال دایرکت انبوه در اینستاگرام با هر هدفی که انجام شود یک فعالیت اسپم محسوب می شود.

  • محدودیت هشتگ در اینستاگرام

هشتگ ها باعث می شوند کاربران در اینستاگرام به پست های موردعلاقه شان برسند. یعنی اگر شما هشتگ هایی مناسب در پای پست های اینستاگرامی تان درج کنید، می توانید علاقمندان را جذب کرده و تعامل پستتان را بالا ببرید. اما این بدین معنی نیست که برای هر پستتان صدها هشتگ استفاده کنید. این کار هیچ فایده ای برای شما ندارد. گفته می شود بهتر است حداکثر تعدادی که برای درج پست در اینستاگرام در نظر می گیرید از 30 عدد بیشتر نشود. البته حتما لازم نیست برای تمامی پست هایتان از این تعداد هشتگ استفاده کنید. همه چیز به پست شما و استراتژی های کسب و کارتان بستگی دارد.

در این خصوص نکته ی مهم دیگری وجود دارد و آن این است که نباید از هشتگ های ممنوعه استفاده کنید.

  • محدودیت تگ و منشن در اینستاگرام

منشن کردن و تگ افراد در پای پست های مختلف ممکن است به دلایل مختلفی انجام شود. انگیزه ی شما از این کار هر چیزی که هست باید بدانید که نباید برای هر پست از بیش از 20 تگ برای هر پست درج کنید. این محدودیت برای منشن کردن نباید از 10 نفر تجاوز کند.

نکته: منشن و تگ هر دو با کمک علامت @ انجام می شوند. با این تفاوت که منشن با آوردن آیدی افراد در کامنت های یک پست و کپشن آن حاصل می شود. تگ اما تکرار همین کار بر روی عکس یا ویدئوی پست است.

بیشتر بدانید: نرم افزار ویرایش فیلم حرفه ای را بشناسید

محدودیت اینستاگرام چه مدت طول می کشد؟

از محدودیت های اینستاگرام در مورد تعداد لایک و کامنت که بگذریم، محدودیت های قطعی برای محتواهای تولید شده در این فضا نیز مطرح است. در ادامه لیستی از این موارد را آورده ایم:

  1. تبلیغات سلاح گرم، الکل و دخانیات.
  2. تبلیغات داروهای اعتیادآور.
  3. انواع محتواهای مرتبط با امور جنسی.
  4. تبلیغات قماربازی و سایت های شرط بندی.
  5. محتواهایی در باب برانگیختن نفرت ملی.
  6. تهدید یا آزار مردم به هر نحوی.
  7. تشویق به تروریسم.
  8. تشویق به خودآزاری و خودکشی.

هیچ شخص حقیقی و حقوقی اجازه ی منتشر کردن این نوع از محتواها را در اینستاگرام ندارد. اگر اینستاگرام با محتواهایی از این دست روبرو شود پست را حذف کاربر را بلاک می کند. این بلاک کردن موقتی است (معمولا برای 24 ساعت). به ندرت پیش می آید که اینستاگرام یک حساب کاربری را به طور کامل بلاک کند. مثلا اگر مواردی مثل فروش مواد مخدر یا امور جنسی به طور مکرر تکرار شود اینستاگرام برای شما تخفیف قائل نمی شود.

  • از کجا بدانیم که جریمه شده ایم؟

در بسیاری از مواقع اینستاگرام این موضوع را صراحتا به شما بیان می کند. یعنی با استفاده از پیام هایی به شما می گوید که فعالیت شما به چه دلیل و برای چه مدت محدود شده است. مثلا پیام زیر که بعد از محدود شدن در اینستاگرام بر روی صفحه ی اینستاگرام شما ظاهر می شود و به آن Action block گفته می شود نوعی از این محدودیت هاست:

اینستاگرام در قبال حفظ حریم خصوص و خط مشی خود شما از انجام فعالیت های به خصوصی مثل لایک کردن و کامنت کردن طی مدت زمان مشخصی منع کرده است. در این صورت شما فقط می توانید محتواها را ببینید. در ادامه نیز از شما می خواهد اگر تصور می کنید این محدودیت به اشتباه برای شما اعمال شده می توانید با زدن روی دکمه ی tell us مراتب را به پشتیبانی اینستاگرام اعلام کنید.

بیشتر بدانید: تغییر فونت فارسی در استوری اینستاگرام

در تصویر بعدی اینستاگرام یک پست را به علت استفاده از نمادهایی نامناسب که بر خلاف قوانین و خط مشی اینستاگرام است، حذف کرده است. در تصویر سمت چپ نیز به دلیل تکرار این کار هشدار حذف کلی حساب کاربری اینستاگرام در صورت تکرار مجدد این کار داده شده است:

در تصویر بعدی هشدار مبنی بر زیر پا گذاشتن قوانین کپی رایت را می بینید:

در صورتیکه در پستهای اینستاگرامی تان از موزیک ها و محتواهایی استفاده کنید که دارای حق کپی رایت هستند،‌اینستاگرام آن پست را برای شما حذف می کند. البته در صورتیکه قول بدهید دیگر این کار را تکرار نکنید پست شما برگردانده می شود اما بار دومی برای تکرار این اشتباه در میان نخواهد بود. برای این کار مورد نحوه ی استفاده از موزیک های کپی رایت دار جستجو کرده و یا از سایت هایی موزیک دانلود کنید که این مشکل را ایجاد نکنند.

 در نهایت شادوبن رایج ترین و احتمالا آزاردهنده ترین نوع جریمه های اینستاگرام است. شادوبن دست شما را برای هر کاری در ادامه می بنند و اگر شانس داشته باشید و اینستاگرام شما را از حسابتان بیرون نکرده باشد می توان گفت که همه چیز از کنترل شما خارج می شود. مساله این است که شادوبن به سادگی دیگر هشدارهای اینستاگرام با یک پیام مشخص نمی شود. معمولا شما متوجه نمی شوید که شادوبن شده اید مگر چند نشانه را دنبال کنید. در این نوشته نمی خواهیم به طور کامل به شادوبن بپردازیم اما برای تکمیل موضوع می توانید این موارد را همین الان چک کنید:

در این تصویر می بینید که روند بازدید از پست های این پیج طی چند روز اخیر به صفر میل کرده است. این موضوع طبیعی نیست مگر اتفاق خاصی افتاده باشد. یا اینکه اگر به بخش پست های خود سر بزنید و آمار insight را ببینید، هیچ ورودی از هشتگ هایتان نگرفته اید. این یعنی اینستاگرام دسترسی کاربران به پیج شما از طریق هشتگ ها را مسدود کرده است. رفع شادوبن همانطور که گفته شد کمی پیچیده تر است. در نهایت نیز اگر اینستاگرام شما را از حساب کاربری تان بیرون کند یعنی شادوبن شده اید. در صورت وقوع این موضوع با باز کردن اینستاگرامتان به جای دیدن پروفایل خود با صفحه ی لاگین مواجه می شوید. بعد از تلاش برای ورود نیز با صفحه ای مشابه زیر روبرو می شوید:

البته ممکن است در هر زمان باهشداری مختلفی از سمت اینستاگرام روبرو شویم که هر کدام به یک دلیلی ایجاد شده اند و هر کدام با راه حل های گوناگونی رفع می شوند. در هر صورت مهمترین این هشدارها را در این بخش بررسی کردیم.

  • چگونه از محدودیت های اینستاگرام عبور کنیم؟

اگر می خواهید گرفتار محدودیت های اینستاگران نشوید و در واقع از محدودیت ها و نبایدهای آن عبور کنید، توصیه ی ما به شما اجرای موارد زیر است:

  • هدفمند باشید:

مخاطب هدف یا تارگت مارکت خود را مشخص کرده و صرفا بر روی آن تمرکز کنید. این یعنی همه ی تعامل ها و ارتباطات مازاد را حذف کنید. مثلا اگر پیج شما مرتبط با کتاب و کتابخوانی است، با مردمی مراوده داشته باشید که به اشتراک گذاری بریده های کتاب، شعر و دلنوشته، نقد کتاب یا مصاحبه با نویسندگان می پردازند. این افراد به پست های شما علاقه نشان می دهند و آنها را لایک می کنند و آن ها را به اشتراک می گذارند. پس برای شما بهتر است که “محدودیت های اینستاگرام” خود را با ارتباط گرفتن با مردمی که هیچ ارتباطی با حیطه ی کاری شما ندارند به چالش نکشید.

  • ارگانیک باشید:

همه ی همت خود را به کار بگیرید تا فعالیت های اینستاگرام شما طبیعی باشد. اگر نیاز دارید که تعداد زیادی لایک و کامنت یا دایرکت داشته باشید، آنها را به مرور زیاد کنید. شما باید مثل یک کاربر عادی رفتار کنید. پست ها را ببینید، آنها را به اشترام بگذارید، پروفایل دیگران کاربران را مشاهده کنید و کارهایی از این قبیل را در ابعاد طبیعی انجام دهید. تصورتان این نباشد که اگر بعنوان یک برند یا پیج کسب و کار در اینستاگرام فعالیت دارید دیگر نیازی نیست که به این چزئیات دقت کنید.

  • از ابزارهای هوشمند استفاده کنید:

به جای اینکه برای جذب فالور و ارتقای کسب و کارتان در اینستاگرام به دنبال روش های نامعمول باشید، سعی کنید با استفاده از ابزارهای موجود نظر کاربران را جذب کنید. یعنی هدف اول شما این باشد محتوای بهینه تولید کنید و بعد از آن با به کار بردن اصول استراتژی های مفید در دیجیتال مارکتینگ افراد را به طور طبیعی به سمت پیج اینستاگرام خود جلب کنید. یعنی از هشتگ ها به درستی استفاده کنید. در بخش استوری اینستاگرام با وجود ابزارهای جذاب محتوای خلاقانه تولید کنید. با این کار دیگر نیازی به ارسال دایرکت انبوده، ارسال کامنت های تعداد بالا و کارهایی از این قبیل نیست. این یعنی به حدود تعیین شده توسط اینستاگرام برخورد نخواهید داشت.

  • از ربات ها دوری کنید:

بسیاری از افراد ترجیح می دهند طی یک مدت کوتاه به موفقیت برسند. یعنی این افراد به جای اینکه به اکانت اینستاگرام خود فرصتی برای رشد طبیعی بدهند می خواهند با استفاده از ربات ها این روند را تسریع کنند. غافل از اینکه این کار طی مدت کوتاهی باعث می شود که پیج شما از لحاظ نرخ تعامل افت کند. احتمالا شما هم با ربات های فالو آنفالو، رباتهای لایک وکامنت و مواردی از این قبیل برخورد داشته اید. حتی اگر اینستاگرام این فعالیت ربات گونه را تشخیص ندهد، ضرری که بابت ورود اکانت های فیک و غیرواقعی یا حتی واقعی اما غیر مرتبط غیرقابل جبران است.

  • انسان باشید:

هر چند که شما نمایانگر یک برند یا یک کسب و کار هستید در نهایت سعی کنید که رفتار انسان گونه ای داشته باشید. از کنار کامنت هایی که پای پست های شما درج می شود بی تفاوت نگذرید. همین موضوع در مورد دایرکت ها و منشن ها و تگ ها نیز صدق می کند. منظم فعالیت کنید و برای کاربرانتان ارزش قائل باشید. همواره یک سوال را در مورد پیجتان از خودتان بپرسید: اگر شما جای کاربران اینستاگرام بودید؛ خودتان را فالو می کردید؟ پاسخ به این سوال در پیاده سازی استراتژی هایتان بسیار کمک کننده خواهد بود.
این 5 راهکار باعث می شود از محدودیت های اینستاگرام عبور کنید. شما برای فعالیت مفید در این فضا نیاز به آرامش دارید و مطمئن باشید درگیر شدن در پروسه های رفع بلاک توسط تیم پشتیبانی اینستاگرام آنقدرها هم ساده نیست. تنها خبر خوب در این بین این است که اینستاگرام قبل از هر نوعی جریمه ای شما را با خبر می کند و یا در واقع به شما تذکر می دهد که در صورت تکرار آن خطا برای مدت طولانی تری محدود خواهید شد.

بیشتر بدانید: از کجا بفهمیم عکس اینستا سیو شده است

سخن پایانی

از تمامی مواردی که در این نوشته به آنها اشاره کردیم می توانیم اینطور برداشت کنیم که نباید محدودیت های اینستاگرام را ساده بگیریم. در واقع می توان به سادگی در اینستاگرام فعالیت کرد و به موفقیت رسید و دچار هیچ گونه محدودیتی نشد. اگر حسب اتفاق و با برخورد با هر یک از این محدودیت ها دچار بلاک و محدودیت از سمت اینستاگرام شوید، گروه پشتیبانی اینستاگرام همواره در خدمت شما نیست! یعنی از بلاک های 24 ساعته تا محدودیت های 14 روزه یا محدودیت هایی در کامنت و لایک همه و همه وقت شما را تلف خواهند کرد. احتمالا می توانید تصور کنید که در دنیای پر رقابت امروز اینستاگرام از دست دادن حتی یک روز تا چه اندازه به ضرر کسب و کار شما خواهد بود.

بیشتر بدانید: معرفی اینفلوئنسرهای معروف دنیا

سوالات متداول

محدودیت های اینستاگرام چیست؟

محدودیت های اینستاگرام  آن تعیین شده اند تا جلوی فعالیت بی رویه و ربات گونه ی پروفایل های اینستاگرامی را بگیرند. این قوانین در تمامی فعالیت های اینستاگرام به چشم می خورند. مثلا گفته می شود سعی کنید از تعداد مشخصی لایک، کامنت، دایرکت در ساعت تعدی نکنید. تعداد پست های پیج شما وقتی تازه آن را تاسیس کرده اید نباید از تعداد مشخصی بیشتر باشد وگرنه ربات شناخته می شوید. الگوریتم اینستاگرام با ربات ها با قطعیت برخورد می کند.

قوانین اینستاگرام چیست؟

قوانین اینستاگرام به نسبت محدودیت ها مرزهای مشخص تری دارند و به طور رسمی توسط وبسایت اینستاگرام اعلام می شوند. مثلا قوانین به شما می گوید که باید از به اشتراک گذاری انواع مشخصی از محتوا تحت هر شرایطی دوری کنید. یعنی اگر محتوایی در باب خرید و فروش اسلحه، داروهای مخدر، سایتهای قمار و شرط بندی، فروش مشروبات الکی،محتواهای مربوط به بزرگسالان و مواردی از این قبیل تحت هر شرایطی مشمول جریمه یا ban توسط اینستاگرام می شوند.

محدودیت فالو و آنفالو در اینستاگرام چگونه است؟

این  محدودیت به عمر پیج شما بستگی دارد. برای پیج های قدیمی ساعتی 60 فالو و آنفالو مجاز است. بعلاوه بهتر است از ساعتی بیش از 10 فالو ریکوئست تعدی نکنید. اگر در ابتدای راه اینستاگرام هستید روزانه بین 150 تا 200 نفر را از طریق فالو آنفالو جذب کنید تا ربات شناخته نشوید.