اینستاگرام
instagram.fileon.ir

برنامه دانلود عکس پروفایل اینستاگرام براي ايفون

نویسنده : سمانه KZ | زمان انتشار : 12 فروردین 1398 ساعت 14:55

برای دانلود تصاویر و ویدئوهای به اشتراک گذاشته در اینستاگرام ما Instagrab و Easy Save را در اختیار داریم، اما برای تصویر پروفایل باید به همان عکس دایره ای و کوچک بسنده کنید چون برای مشاهده تصویر پروفایل نه اینستاگرام و نه اپلیکیشن های مورد بحث کاربرد دارند.

چاره کار اپلیکیشن IGProfile از ساخته های محمد کمیلی در اپ استور است، این ابزار به صورت رایگان و تنها با جستجوی آیدی پروفایل مورد نظر تصویر کاربر را با بهترین رزولوشن نمایش می دهد.

از محمد کمیلی ممنونیم، این محمد باید همان کمیلی عزیز باشد که در ساخت برنامه هایی چون مداد و Persionary در مک همکاری داشته؛ محمد جان اگر این مطلب را می بینی با ما در تماس باش !

نکته: با توجه به سیاست های حفظ حریم خصوصی در اینستاگرام، شما نمی توانید تصویری را دانلود و ذخیره کنید؛ اسکرین شات بگرید، اسکرین شات.

تبلیغات

برای نصب برنامه و بازی اپل روی آیفون یا آیپد نیاز به اپل آیدی دارید. در صورتی که از اپل آیدی شخص ثالث استفاده میکنید آگاه باشید که آن شخص دسترسی کامل و بدون محدودیت به تمام اطلاعات داخل گوشی شما دارد. برای ساخت اپل آیدی با ایمیل و مشخصات دلخواه شما و یا خرید اپل آیدی وریفای شده ، اینجا کلیک کنید.