آموزش امنیت اینستاگرام

اموزش تصویری اهنگ گذاشتن در استوری

اموزش تصویری اهنگ گذاشتن در استوری

نویسنده : رضا قربانی | زمان انتشار : 26 اردیبهشت 1398 ساعت 11:44

یکی از جدیدترین قابلیت هایی که اینستاگرام برای قسمت استوری خود ارائه کرده است، امکان گذاشتن آهنگ روی استوری می باشد. به این ترتیب شما می توانید یک ویدیو یا تصویر و یا حتی متن را ثبت کرده و سپس موزیک مورد علاقه خود را روی آن قرار دهید. آموزشی که در ادامه ارائه شده است، شامل چگونگی انجام این کار و اضافه کردن موزیک به استوری اینستاگرام می باشد که به صورت تصویری بیان شده است.

آموزش امنیت اینستاگرام

اولین و مهمترین نکته ای که باید در استفاده از این قابلیت به یاد داشته باشید این است که این قابلیت تنها برای کسانی ارائه شده است که از آخرین آپدیت اینستاگرام استفاده می کنند. برای بروز رسانی اینستاگرام خود، می توانید از طریق لینک ارائه شده در بالا، اقدام کرده و اپلیکیشن Instagram را بروز رسانی کنید. توجه داشته باشید که به سبب اعمال تحریم های گوگل علیه ایران، امکان دانلود مستقیم اینستاگرام از گوگل پلی وجود ندارد و برای آپدیت آن نیاز به وب سایت های واسطه خواهید داشت.

پس از این که اپلیکیشن اینستاگرام خود را به آخرین نسخه موجود بروز رسانی نمودید، حال می توانید از طریق آموزش زیر، اقدام به گذاشتن آهنگ روی استوری های خود نمایید. این آموزش به شرح زیر می باشد:

  1. اپلیکیشن اینستاگرام را اجرا کرده و به بخش اضافه کردن استوری وارد شوید.
  2. پس از اینکه تصویر خود را ثبت و یا انتخاب کردید، انگشت خود را از پایین تا بالای صفحه بکشید و یا گزینه اضافه کردن استیکر را در بالای صفحه انتخاب کنید تا منوی اضافه کردن گزینه های مختلف نمایش داده شود.

lazy_placeholder.gif

گزینه Music را از منو انتخاب کنید.

  1. از میان گزینه های موجود، گزینه lazy_placeholder.gif را انتخاب کنید.
  2. از میان موزیک های موجود یک مورد را به دلخواه انتخاب کرده و در استوری خود قرار دهید.

lazy_placeholder.gif

یکی از آهنگ ها مشخص شده را انتخاب کنید.

  1. گزینه به اشتراک گذاری استوری را انتخاب کرده و استوری خود را منتشر کنید.

به این ترتیب شما می توانید انواع موزیک ها و آهنگ های مورد علاقه خود را در استوری خود اضافه کرده و به استوری های خود رنگ و لعاب تازه ای ببخشید. ذکر این نکته خالی از لطف نخواهد بود که بدانید، اینستاگرام در تازه ترین آپدیت خود علاوه بر قابلیت گذاشتن آهنگ روی استوری ، قابلیت برقراری تماس تصویری را نیز افزوده است که با استفاده از آن می توانید با دوستان خود به رایگان و از طریق محیط دایرکت چت، ارتباط ویدیویی برقرار کنید.

این قابلیت به کاربران اجازه می دهد تا حداکثر به صورت چهار نفره، اقدام به برقراری تماس تصویری نمایند و به این ترتیب یک مکالمه ویدیویی گروهی را ترتیب دهند. برای دریافت آموزش های لازم در خصوص این قابلیت نیز می توانید از طریق لینک بالا اقدام کنید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر


  • آخرین مطالب
  • گوناگون