آموزش امنیت اینستاگرام

اینستاگرام انلاین با دایرکت

اینستاگرام انلاین با دایرکت

نویسنده : معین | زمان انتشار : 29 شهریور 1400 ساعت 04:25

نه! حقیقتا من خیلی از این خبر خوشحال نیستم اما به هر حال چنین قابلیتی می تواند در جهت معرفی جداگانه پیام رسان دایرکت اینستاگرام باشد. قابلیت دیدن آنلاین بودن کاربر در همه پیام رسان ها وجود دارد، برخی کمی پا را فراتر گذاشته و متصل بودن به اینترنت را که معنی رسیدن (دلیور) شدن پیام به مخاطب می دهد را نیز نشان می دهند. حقیقتا با این مسئله شخصا مشکل دارم چون برای افراد همیشه متصل به اینترنت مثل ما شاید به معنی این باشد که همیشه باید در دسترس باشیم اما حقیقت این است که خیر، اینطور نیست! هر چند می توان آن را غیر فعال کرد که خود تبعات ویژه خودش را به دنبال دارد (!) … به هر حال باید گفتقابلیت دیدن آنلاین بودن کاربران اینستاگرام در دایرکت معرفی شده است، در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

آموزش امنیت اینستاگرام

instastatus-232x300.jpg

قابلیت دیدن آنلاین بودن اینستاگرام

همانطور که در تصویر بالا می بینید، در بخش دایرکت اینستاگرام وضعیت آنلاین بودن کاربرانی که با آن ها مکالمه (منظور ارسال یا دریافت ییام متنی، تصویری و …) داشته اید، نشان داده می شود. این آنلاین بودن با عبارت Active نشان داده می شود اما سوال اینجاست که چه معیاری برای اینستاگرام به عنوان “فعالیت” یا آنلاین بودن محسوب می شود؟ مرور تایم لاین شما نشان آنلاین بودن (!) شماست. البته اینجا مشخص نیست وضعیت حساب هایی که به ربات متصل هستند چطور مشخص خواهد شد!

قابلیت دیدن آنلاین بودن کاربران اینستاگرام فعلا فقط در دایرکت و برای کسانی که با آن ها مکالمه داشته اید فراهم است و همه فالورهای شما آن را نمی توانند ببینند. طبق معمول اگر دوست نداریدش، مثل ما! می توانید آن را غیر فعال کنید:

IMG_F1DFB6A306A7_1-300x145.jpeg

غیر فعال کردن دیدن آنلاین بودن اینستاگرام

غیر فعال کردن نمایش آنلاین بودن در اینستاگرام

نظر شما درباره اضافه شدن این قابلیت به اینستاگرام چیست و به صورت کلی درباره چنین قابلیت هایی که به نوعی روی مرز حریم خصوصی ما قدم می زنند، چیست؟

تغییر نمایش آنلاین بودن کاربر در اینستاگرام و شباهت آن به تلگرام های غیر رسمی

لینک کوتاه:

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر


  • آخرین مطالب
  • گوناگون