اینستاگرام
instagram.fileon.ir

چگونه اهنگ دانلود شده را ذخیره کنیم

نویسنده : رضا قربانی | زمان انتشار : 29 شهریور 1400 ساعت 16:37

فایلهای دانلود شده در کجای گوشی ذخیره می شود؟

شاید این سوال برای کسانی که مدام از اندروید استفاده می کنند و در آن تبحر یافته اند سوال خنده داری باشد ، اما کسانی هستند که به تازگی با این سیستم عامل آشنا شده اند  و از برخی ترفندها و نکات آن بی خبرند. بنابراین این افراد برای یافتن فایل های دانلود شده ممکن است با زحمت مضاعف مواجه شوند. در این مقاله به این دسته از افراد که مبتدی هستند نحوه یافتن فایل های دانلود شده خود را توضیح می دهیم.

قبل از اینکه جزییات را شرح دهیم ابتدا منظور خودمان را از فایلهای دانلود شده مشخص  می کنیم. این فایل ها که مد نظر ماست ، از مرورگر شما دانلود و در حافظه ی گوشی ذخیره می شوند. بنابراین منظور فایلهای دریافت شده از سایر برنامه های کاربردی ( مانند تلگرام ، واتس آپ و …) نیست چون آنها معمولا در آرشیو خود برنامه و یا سایر مسیرهای تعیین شده توسط کاربر ذخیره می شوند.

نحوه یافتن فایل های دانلود شده در اندروید

برای این کار تنها چند اقدام اولیه لازم است و هیچگونه خطر و تهدیدی برای فایلها وجود ندارد و مبتدیان باید خیالشان از این بابت راحت باشد. در مرحله اول شما نیاز به یک برنامه مدیریت فایل دارید. برای این کار کافی است در اینترنت یک سرچ ساده با عنوان نرم افزار  مدیریت فایل ها انجام دهید که لیستی از این برنامه ها برای شما نشان داده می شود که برخی از آنها رایگان نیز می باشد. یکی از آنها را دانلود و نصب نمایید. در اندروید مارشمالو  به بعد شما به بخش «مدیریت فایلها » از طریق منوی تنظیمات دسترسی دارید.

پس از این کار تنها اقدامی که باید انجام دهید این است که وارد بخش آرشیوی « دانلود» شوید. این فایل در حافظه داخلی گوشی قرار دارد بنابراین وارد میکرو SD کارت خود نشوید.

همین ! اکنون شما به فایلهایی که از مرورگر دانلود نموده اید دسترسی خواهید داشت. امیدوارم که مشکلی نداشته باشید.

(Visited 84,245 times, 9 visits today)