اینستاگرام
instagram.fileon.ir

نحوه قرار دادن لینک اینستاگرام در تلگرام

نویسنده : رضا قربانی | زمان انتشار : 24 اسفند 1399 ساعت 06:17

با توجه به بروز مشکل در خطوط شبکه هوشمند، در صورتی که با پیغام خطای "System Failed" و یا "کد مورد نظر در شبکه موجود نمی باشد" مواجه شدید مجددا شماره گیری نمایید. پس از چند بار شماره گیری می توانید موفق به تماس با مشاوران شوید.

----------------------------------------------------------

در صورتی که در مورد قرار دادن لینک در اینستاگرام مشکلی دارید و یا درخصوص قرار دادن لینک تلگرام در اینستاگرام سوالی دارید می توانید با:

شماره تماس  ۹۰۹۹۰۷۱۶۶۷ از طریق تلفن ثابت (کل کشور)
شماره تماس  ۹۰۹۲۳۰۵۶۹۵ از طریق تلفن ثابت (فقط تهران)

( از ساعت ۸ صبح الی ۱ شب )

تماس گرفته و با کمک کارشناسان سامانه مشاوره هیواتک مشکل خود را رفع نمایید.

( در صورت اشغال بودن خطوط ، مجددا تلاش کنید )



اینستاگرام اجازه قرار دادن لینک قابل کلیک در متن پست ها را به کاربران خود نمی دهد و تنها لینک قابل کلیک در اینستاگرام را می توانید در بخش website در بیو پروفایل اینستاگرام خود وارد نمایید . که البته قرار دادن لینک تلگرام در این بخش اینستاگرام هم ترفندهای خاصی دارد و نمی توانید لینک تلگرام خود را به همان شکل Telegram.me/Your Telegram ID در این قسمت وارد کنید . با توجه به سوالات و نیازمندی های کاربران در خصوص قرار دادن لینک در اینستاگرام در مقاله امروز گروه مشاوره هیواتک موضوع قرار دادن لینک در اینستاگرام ، قرار دادن لینک تلگرام در اینستاگرام و گذاشتن لینک در پست اینستاگرام را بررسی خواهیم کرد .

نحوه قرار دادن لینک تلگرام در اینستاگرام

همانطور که می دانید با توجه به سیاست ها و قوانین اینستاگرام ، نمی توانید با نوشتن Telegram.me/Your Telegram ID در قسمت website در  بیو اینستاگرام ، لینک تلگرام خود را در پروفایل اینستاگرام تان قرار دهید و فالوورهای اینستاگرام خود را به صفحه پروفایل خود در تلگرام هدایت کنید . در این بخش از مقاله دو ترفند برای قرار دادن لینک تلگرام در اینستاگرام ارائه خواهیم کرد .

روش اول برای قرار دادن لینک تلگرام در اینستاگرام :
1- وارد پروفایل اینستاگرام خود شوید .
2- وارد قسمت Edit your profile شوید .


3- در قسمت website آیدی تلگرام خود را مطابق الگوی زیر وارد کنید .


tlgrm.in/Your Telegram ID به عنوان مثال آیدی تلگرام ما heyvatech می باشد باید آن را به صورت tlgrm.in/heyvatech وارد کنیم .

روش دوم برای قرار دادن لینک تلگرام در اینستاگرام :
در این روش می توانید با استفاده از وب سایت "کوتاه کننده لینک گوگل" ، لینک تلگرام خود را به لینک کوتاهی که توسط اینستاگرام قابل قبول است تبدیل کنید و از این لینک کوتاه در بخش بیو اینستاگرام خود استفاده نمایید و برای این کار مراحل زیر را دنبال کنید :
1- وارد وب سایت "کوتاه کننده لینک گوگل" شوید .
2- در قسمت Simplify your links لینک تلگرام خود را وارد کنید . به عنوان مثال لینک تلگرام ما http://telegram.me/heyvatech می باشد .


3- تیک گزینه I'm not a robat را فعال کنید .
4- روی دکمه SHORTEN URL کلیک کنید .
5- به این ترتیب لینک کوتاه شده تلگرام شما ساخته می شود . این لینک را کپی کنید .
6- برنامه اینستاگرام را باز کرده و وارد پروفایل خود شوید .
7- گزینه Edit profile را انتخاب کنید .
8- در قسمت website لینک کوتاه شده گوگل را که کپی کرده بودید paste کنید .
9- گزینه Done در آیفون و تیک آبی در اندروید را در قسمت بالا سمت راست انتخاب کنید .
به این ترتیب می توانید لینک تلگرام خود را در اینستاگرام وارد نمایید .

آموزش گذاشتن لینک در پست اینستاگرام

قرار دادن لینکی که قابل کلیک باشد در قسمت توضیحات پست های اینستاگرام ، فقط برای حساب های کاربری پولی که مختص تبلیغ کنندگان است امکان پذیر می باشد و کاربران عادی قادر به گذاشتن لینک در پست اینستاگرام خود نیستند . البته شما می توانید هر ترکیبی از حروغ حتی آدرس های اینترنتی را در پست های اینستاگرام خود قرار دهید اما این لینک ها قابل کلیک نیستند . در واقع تنها لینک قابل کلیک در اینستاگرام همان بخش website پروفایل اینستاگرام است که در بخش قبلی توضیح داده شد . در این بخش از مقاله قصد داریم ترفندهایی برای گذاشتن لینک در پست اینستاگرام به عنوان مثال گذاشتن لینک تلگرام در پست اینستاگرام آموزش دهیم .

روش اول برای قرار دادن لینک در پست اینستاگرام : استفاده از ابزار LinkMyPhoto ، با استفاده از این ابزار می توانید تا سقف چند اکانت اینستاگرام را لینک گذاری کنید . می توانید این ابزار را به صورت رایگان استفاده کنید که در این صورت تنها می توانید برای 3 تصویر لینک ایجاد کنید و آن ها را با هم مرتبط کنید . اما در صورتی که از نسخه پولی این ابزار استفاده کنید بدون هیچ محدودیتی می توانید تصاویر خود را لینک گذاری نمایید و نسخه نقره ای این ابزار 5 دلار است و در آن می توانید بدون محدودیت لینک فعال ایجاد کنید . نسخه طلایی این ابزار 10 دلار می باشد و امکان مدیریت 5 اکانت را فراهم می کند .

روش دوم برای قرار دادن لینک در پست اینستاگرام :
استفاده از وب سایت Bitly ، این وب سایت لینک های کوتاهی ایجاد می کند که در قسمت بیو اینستاگرام به رسمیت شناخته می شود .

شما می توانید لینک مورد نظرتان را در این وب سایت وارد کنید و لینک کوتاه تولید شده در آن را در قسمت بیو اینستاگرام که قابل کلیک است استفاده کنید . شما می توانید این لینک را در کپشن پست ها یتان استفاده کنید ، اما این لینک ها در این بخش قابل کلیک نیستند اما از آنجایی که لینک های کوتاهی هستند به سادگی در ذهن کاربران می ماند و کاربر می تواند به راحتی آن ها را به خاطر بیاورد .


نکته : برای گذاشتن لینک تلگرام در پست اینستاگرام نیز می توانید از همین روش های استفاده نمایید .

در صورتی که در مورد قرار دادن لینک در اینستاگرام مشکلی دارید و یا درخصوص قرار دادن لینک تلگرام در اینستاگرام سوالی دارید می توانید با:

شماره تماس  ۹۰۹۹۰۷۱۶۶۷ از طریق تلفن ثابت

( از ساعت ۸ صبح الی ۱ شب )

تماس گرفته و با کمک کارشناسان سامانه مشاوره هیواتک مشکل خود را رفع نمایید.

( در صورت اشغال بودن خطوط ، مجددا تلاش کنید )

امتیاز 4.7 از 5 | از بین 29 امتیاز دهنده به آموزش قرار دادن لینک در اینستاگرام

مطالب مرتبط:

برچسب ها:

قرار دادن لینک در اینستاگرام قرار دادن لینک تلگرام در اینستاگرام گذاشتن لینک در پست اینستاگرام ترفندهای اینستاگرام شبکه اجتماعی اینستاگرام مشکلات اینستاگرام